بعد از گذشت 4 سال از تاسیس اسنپ نارضایتی شهروندان به اوج خود رسیده است. این اپلیکیشن که در روزهای آغاز به کار خود توانسته بود با سرعت در موبایل های افراد جا خوش کند، به مرور نحوه سرویس دهی و خدمات آن به مشتریان باعث شد تا هر روز بر تعداد مشتریان ناراضی افزوده شود.

به گزارش نسیم اقتصاد، برخی کاربران در صفحات مجازی خود نسبت به مشکلات متعددی که ازسوی اسنپ برایشان رخ داده است، اظهار گلایه کرده اند.

یکی از کاربران نوشته: "رانندگان این شرکت برای نپرداختن کمیسیون به شرکت اسنپ سفرهای خود به خصوص آنها که مسیر دورتری دارند را لغو می کنند تا به خاطر لغو سفر هزینه بیشتری از شرکت دریافت کنند.



کاربر دیگری به "معطلی طولانی مسافر در شرایط جوی نامناسب" اشاره کرده و دیگری از تجربه مشابهی گفته است: "بسیار پیش آمده که رانندگان اسنپ او را زیر باران معطل نگه داشته اند و تازه پس از تعلل در رسیدن هم اقدام به لغو سفر می کنند تا مشمول دریافت مبلغی از سوی شرکت شوند."



کاربر دیگری از ترفند برخی از رانندگان نوشته و گفته است: "رانندگان پس از سوارکردن مسافر از او می خواهند که سفر را لغو کرده و کرایه را به صورت نقدی به او دهد یا اینکه مبلغ کرایه را مستقیما به حساب شخصی او کارت به کارت کند تا از این راه کمیسیون شرکت را نپردازد."



یکی از کاربران هم از رفتار سلیقه ای برخی رانندگان نوشته و گلایه خود را به این شکل مطرح کرده: "برخی رانندگان به صورت کاملا سلیقه ای بعد از آنکه سفر را قبول می کنند مجددا با مسافر تماس گرفته که مسیر انتخابی شلوغ است و مسافر را مجبور به لغو سفر می کنند."



شهروند دیگری با این عنوان که جلوی دیکتاتورشدن اسنپ را بگیریم از مسدود شدن اکانتش به دلیل دو بار لغو سفر، عدم رضایت خود را اعلام کرده است.
لغو سفر در روزهای پرترافیک و بارانی هم بیشترین میزان نارضایتی شهروندان را از این شرکت داشت که توسط چند کاربر مطرح شده است.

 

لینک کوتاه
اسنپ مردم اپلیکیشن تاکسی آنلاین

اخبار مرتبط

نظرات شما