امام جمعه رودبار قصران شمیرانات با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای اصلح بیان کرد: ولایت مداری و عدم اتکا به غرب از جمله شاخص‌های اصلی فرد اصلح است و رئیس جمهور باید سرباز ولایت باشد و شهید آیت الله رئیسی اینگونه بود.

به گزارش نسیم اقتصاد، حجت‌الاسلام و والمسلمین نیشابوری در خطبه های نماز جمعه 25 ام خرداد ماه رودبار قصران با اشاره به شور و شوق  و گرم‌شدن تنور انتخابات تاکید کرد : در این شرایط  مردم باید هوشیار باشند و به شخصی رای بدهند که در تواضع, منش, اخلاق, سخت کوشی و ولایت مداری همانند شهید رییسی باشد و به فکر عزت, عظمت و اقتدار کشور باشد.
وی تصریح کرد: برای انتخاب کاندید اصلح, مردم باید با دقت به سخنان کاندیدها گوش دهند, سوابق ان ها را بررسی و صرفا به سخنانشان اکتفا نکنند و  فریب شعارهایشان را نخورند.
 امام جمعه رودبار قصران شمیرانات در راستای تبیین و اگاهی بخشی بیشتر به مردم به مقایسه عملکرد دولت های قبل با دولت شهید رییسی پرداخت و تصریح کرد : نگاه  و تفکر دولت های قبل, غرب گرایانه  و متکی به خارج  و عدم تمرکز بر درون و ظرفیت های داخلی بود و بیشتر مشکلات کشور نیز ناشی از همین نگاه بود,  اما شهید جمهور با ریل گذاری مناسب و  با نگاهی درون گرا و با بهره گیری از ظرفیت های داخلی توانست موفقیت ها و دستاوردهای زیادی برای کشور به ارمغان بیاورد.
امام جمعه رودبار قصران در پایان سخنانش همه مردم را به حضور در انتخابات هشتم تیر ماه دعوت کرد و از مردم خواست حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که ملاک‌ها و معیارهای انقلابی  و شاخصه‌های آقای رئیسی را داشته باشد.

لینک کوتاه
مردم انتخابات امام جمعه رودبارقصران

اخبار مرتبط

نظرات شما