امام جمعه رودبار قصران با بیان این که سبک مدیریتی آیت اله رییسی باید الگو باشد گفت: تکمیل کننده حماسه تشییع و بدرقه شهدای خدمت برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت بالاست.

به گزارش نسیم اقتصاد، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا نیشابوری  در خطبه های نماز جمعه هجدهم خردادماه، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در برگزاری مراسم سالگرد امام( ره ) گفت:  بیانات حکیمانه رهبر انقلاب راهگشای امور کشور است و امسال نیز ایشان در بیانات خود به چند نکته مهم اشاره کردند که باید مورد توجه قرار بگیرد.
 
امام جمعه رودبار قصران  افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری یکی از دغدغه های امام (ره) مساله فلسطین و آزادی قدس بود و پیش بینی 50 سال پیش ایشان در رابطه با فلسطین در حال تحقق است. همچنین عملیات طوفان الاقصی نیاز منطقه بود و با باطل کردن نقشه وسیع دشمنان برای تصرف منطقه و جهان اسلام نقش برآب شد و همه نقشه های دشمن را بر باد داد. به گونه ای که امکان احیا برای رژیم صهیونیستی وجود ندارد. 
 
حجت الاسلام نیشابوری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص فقدان تلخ آیت اله رئیسی و همراهان ایشان اظهار داشت:  سفارش و تاکید ایشان در خصوص انتخابات ریاست جمهوری باید مورد توجه عموم قرار گیرد و طبق فرمایش ایشان، مردم باید با مشارکت و آرا بالا مسوول بعدی را انتخاب کنند که این در دنیا انعکاس فوق العاده دارد . بنابراین امیدواریم که ملت با مشارکت بالا و انتخاب شایسته، کسی که صلاحیت جانشینی آیت الله رییسی را داشته باشد را انتخاب کنند.
 
ما نیازمند رییسی دیگر هستیم

 
امام جمعه رودبار قصران ادامه داد: بدرقه شهیدان خدمت  و تشییع پیکر این شهدا مورد توجه دنیا شد که مردم چگونه قدردان خادمان خود هستند، اما تکمیل این حماسه این است که انتخاباتی پرشور با مشارکت بالا و انتخاباتی همانند انتخاب رییس جمهور شهیدمان داشته باشیم که رهبری هم در سخنان خود به آن تاکید داشتند. 
 
حجت الاسلام نیشابوری گفت: رهبری فرمودند که ما نیازمند به یک رییس جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب هستیم تا بتواند حفره ها و رخنه های اقتصادی و فرهنگی را پر کند منظور ایشان یعنی دقیقا ما یک رییسی دیگر می خواهیم که این ریل گذاری هایی که در زمان ایشان شده بدون کمترین تفاوتی ادامه دهد تا در داخل و خارج به نتیجه برسد.
 
نیروهای انقلاب اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند
 
وی با بیان این که نکته ای که رهبر معظم انقلاب در تمام انتخابات به آن تاکید داشته اند مساله اخلاق در انتخابات است گفت: امروز شاهد این هستیم که دست هایی در کار است که مردم و به ویژه نیروهای وفادار به انقلاب را به جان هم بیاندازند. نیروهای وفادار به انقلاب حواسشان جمع باشد که یکی از نقشه های دشمن درگیر کردن نیروهای انقلاب با یکدیگر است که همدیگر را تخریب کنند بنابراین
باید مواظبت کنیم. نیروهای انقلاب در میان خود، خودزنی و تخریب نکنند و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.
 
 سبک مدیریتی آیت اله رییسی باید الگو باشد
 
حجت الاسلام نیشابوری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی های صفاتی رییس جمهور شهید اظهار داشت: هرکسی در این مملکت مسوولیت چه خرد چه کلان باید این صفات را داشته باشند،سبک مدیریت او در بین همکاران خودش سبک ویژه ای بود. برای مردم کرامت قایل بود و به مردم میدان می داد. پاسخ تند و عصبی به کسانی که حتی به او اهانت کرده بود نمی داد. در مورد کسانی که با انقلاب مخالف بودند دو پهلو صحبت نمی کرد. مرزبندی صریح داشت و به لبخند دشمن اعتماد نمی کرد. 
 
امام جمعه رودبار قصران در ادامه درباره  طرح پیشنهادی  رییس جمهور آمریکا درباره جنگ غزه گفت:   تمام طرح ها برای پایان دادن به جنگ غزه شکست خورده است و  اکنون بایدن برای تامین منافع خودش با توجه به انتخابات پیش روی آمریکا طرح جدیدی را ارایه کرده است.
وی ادامه داد: موافقت با این طرح باعث شده که اختلافاتی در بین خود صهیونیست ها بیفتد چرا که آنها می دانند اگر با این طرح موافقت کنند یا موافقت نکنند میدان را باخته اند .
 
 ایران شفاف ترین برنامه هسته ای را  دارد
 
امام جمعه رودبار قصران در ادامه درباره صدور قطعنامه علیه برنامه هسته ای ایران توسط شورای حکام گفت:  این قطعنامه در حالی علیه ایران صادر شد که ایران شفاف ترین برنامه هسته ای در میان کشورهای آژانس دارد. بازرسی ها سرزده و غیرسرزده انجام می شود، دوربین ها کار گذاشته شده است و همکاری ها انجام می شود اما آنها این قطعنامه را علیه ایران صادر کردند که نشان می دهد هدف آنها برنامه هسته ای نیست آنها از این ناراحت هستند که ایران بدون کشورهای آمریکا و صنعتی توانسته به انرژی هسته ای دست پیدا کند و نیازهای خود را تامین کند.
 
مردم ما گوش به حرف دشمنان انقلاب نخواهند داد
 
امام جمعه رودبار قصران ادامه داد: هدف آنها از این قطعنامه یکی شکست در جنگ غزه و نرسیدن به اهداف خود و دوم هدف قرار دادن انتخابات ایران است. آنها فکر می کنند که می توانند خوراکی به غرب گرایان داخلی دهند و عاملی برای مشارکت نکردن مردم در انتخابات باشند اما بدانند که این مساله هیچ تاثیری در روحیه مردم ندارد، مردم ما آماده هستند که در انتخابات شرکت کنند و گوش به حرف های دشمنان انقلاب نخواهند داد.




 

لینک کوتاه
مردم مشارکت امام جمعه رودبار قصران شهیدان خدمت

اخبار مرتبط

نظرات شما