16 خرداد 1405
یک نماینده مجلس گفت: ارز ترجیحی به نفع رانتخواران بود و مردم عادی از آن بهرهای نمیبردند؛ بنابراین حرکت به سمت ارز تکنرخی با حمایت از معیشت مردم ضرورت دارد. با اصلاح نظام اقتصادی، نظارت دقیق بر بازار و هدایت منابع به سمت تولید و زیرساختها، میتوان زمینه بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم را فراهم کرد.