مهندس فرج زاده ریس شورای کانون مشاوران اعتبار و سرمایه گذاری بانکی بر امادگی این نهاد در ارائه مشاوره سرمایه گذاری بین المللی در کشور خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی ، مهندس فرج زاده در جلسه سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران  گفت :  کانون مشاوران بیش از  20 عضو شرکت مشاور در زمینه سرمایه گذاری طرح های بین المللی  با صلاحیت امکان سنجی ، نظارت و تجربه اجرای پروژه های بزرگ در کشور  دارا بوده و امادگی خود را در حوزه بین الملل اعلام می کند.
رییس کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی ضمن اشاره به پتانسیل های موجود در شرکت های زیر مجموعه کانون اظهار داشت : کانون تنها  نهاد انتظامی مشاوره سرمایه گذاری در کشور است و حدود 180 شرکت زیر مجموعه در 15 گرایش  و هفت رسته ارائه خدمات می دهند که بصورت مستمر نظارت می شوند و فعالیت آنها  از سوی سازمان مرکزی مورد بازنگری  قرار می گیرد.
وی ضمن اشاره به بخش بین الملل کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی افزود: متناسب با نیاز به  سرمایه گذاری در حوزه بین الملل با توجه به سیاست های اقتصادی کشور و برنامه توسعه هفتم تمهیدات و زیر ساخت های لازم برای بررسی پروژه های ارجاعی در بخش های مختلف اقتصادی اندیشیده است.
در ادامه جلسه مسعود براتی ،  معاون سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران  ضمن تشکر از حضور کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی افزود : رویکرد این سازمان امکان سنجی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تشویق، جلب و جذب سرمایه گذاران خارجی در کشور است.
وی بیان‌داشت: سازمان سرمایه گذاری در راستای اجرای تکالیف قانونی خود به دنبال یک تعامل اثربخش و اجرای الگوی مناسب و کاربردی با بخش غیردولتی در حوزه تشویق سرمایه گذاری است و برای بهبود سرمایه گذاری در کشور و همچنین بهبود فضای کسب و کار از حضور این بخش از اقتصاد استقبال می کنیم.
در خاتمه جسله مقرر گردید کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی به عنوان عضو ثابت در جلسات اتی شرکت داشته باشد.
گفتنی است این جلسه در سازمان سرمایه گذاری خارجی ایران  برگزار  گردید.

لینک کوتاه
کانون مشاوران اعتباری سرمایه گذاری بانکی سرمایه گذاری بین الملل کشور

اخبار مرتبط

نظرات شما