به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ این شرکت جهت طراحی و ساخت تجهیزات مکانیک ثابت  قرارداد  91/8 میلیارد ریالی را با شرکت آراد تجهیز پیشتاز افق به امضا رساند.
 
محمدرضا کریمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند در حاشیه دومین روز از نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم قراردادی را با فرهاد عادلی مدیرعامل شرکت آراد تجهیز پیشتاز افق جهت طراحی و ساخت تجهیزات مکانیک ثابت به امضا رساند.
 
کریمی در آیین امضای این قرارداد به توجه ویژه شرکت پتروشیمی اروند به مقوله ی مهم داخلی سازی اشاره نمود و اظهار کرد:مادامی که نیازمان در داخل تامین شود هیچگاه به سراغ واردات از خارج از کشور نخواهیم رفت و بحمدالله با کیفیت ترین تجهیزات را به همت همین شرکت های داخلی تامین کرده ایم.
 
وی افزود: متخصصان پتروشیمی اروند امروزه به حدی از خودباوری رسیده اند که هرگاه عزم تولید یا تامین تجهیز یا دانشی از داخل کشور می کنند، به آن دست می یابند و با همین دیدگاه تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا واحد pvc 2 پتروشیمی اروند را کاملا ایرانی بسازیم.
 
مدیرعامل بزرگترین تولید کننده زنجیره ارزش پی وی سی در کشور، نوید تولید محصول تمام ایرانی pvc را داد.
 
فرهاد عادلی مدیرعامل جوان شرکت آراد تجهیز پیشتاز افق نیز در ادامه این آیین گفت:شرکت ما دانش بنیان و با یک تیم کاملا جوان است که با انگیزه ی بسیار فراوان سعی در رفع حداکثری نیاز داخلی کشور دارد.
 
نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از 24 لغایت 26 بهمن ماه 1402 در مرکز بین المللی همایش و نمایشگاه جزیره کیش دایر است.

لینک کوتاه
کشور واردات شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

اخبار مرتبط

نظرات شما