سخنگوی صنعت برق گفت با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، ادامه‌داد: دمای اکثر نقاط کشور تا پایان هفته افزایش خواهد یافت و همچنان نیازمند همکاری مردم در مدیریت مصرف برق با وزارت نیرو هستیم.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از وزارت نیرو، «مصطفی رجبی مشهدی» با اشاره به وضعیت خدمت‌رسانی وزارت نیرو در پایانه و موکب‌های اربعین افزود: مشکلی در تأمین برق موکب‌های زائران وجود ندارد.

سخنگوی صنعت برق با درخواست از مواکب برای رعایت نکات ایمنی در مصرف برق، گفت: با همراهی و همکاری مردم و تلاش‌های شبانه‌روزی وزارت نیرو مشکلی در تأمین برق موکب‌های اربعین حسینی وجود ندارد و روند خدمت‌رسانی به زائران به صورت بی‌وقفه و پایدار ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، ادامه‌داد: دمای اکثر نقاط کشور تا پایان هفته افزایش خواهد یافت و همچنان نیازمند همکاری مردم در مدیریت مصرف برق با وزارت نیرو هستیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه هنوز تا پایان شهریور فرصت کافی برا ی کاهش مصرف برق مشترکان خانگی و دریافت پاداش وجود دارد، خاطرنشان‌کرد: همه مشترکان با تنظیم دمای کولرهای گازی روی 25 درجه یا استفاده از دور کند کولرهای آبی، می‌توانند مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند و از پاداش مدیریت مصرف دریافت کنند.


 

لینک کوتاه
افزایش دما مردم مدیریت مصرف برق

اخبار مرتبط

نظرات شما