معاون اول رییس جمهور با اشاره به تدارک زیرساخت های وسیع توسط دولت ایران در مرزها گفت: دولت و مردم عراق همکاری خوبی در بحث اربعین داشته اند و روانی تردد از مرزها حاصل همین همراهی ها و همکاری ها است.

به گزارش نسیم اقتصاد، محمد مخبر که به منظور آغاز عملیات اجرایی راه آهن شلمچه بصره به خوزستان سفر کرده است، امروز (یازدهم شهریورماه) در فرودگاه آبادان، اظهارکرد: این طرح یک سابقه چهل و چند ساله دارد و متاسفانه سال ها مانده بود و چندبار اراده شد که طرح اجرایی شود اما نشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تصمیم دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق و اهتمام نخست وزیر این کشور مسایل اجرای این طرح حل شد و از امروز عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

معاون اول رییس جمهور گفت: همچنین امروز بازدیدی از مرز شلمچه خواهیم داشت و با زوار اربعین دیدار خواهیم کرد و پس از آن نیز در مرز مهران با زوار دیدار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه امسال زیرساخت های وسیعی توسط دولت از سال گذشته تدارک دیده شد و کارهای مهمی در همه مرزهای خسروی و مهران و شلمچه و چذابه انجام شد.

مخبر عنوان کرد: دولت و مردم عراق همکاری خوبی در بحث اربعین داشته اند و روانی تردد از مرزها حاصل همین همراهی ها و همکاری ها است.

 

لینک کوتاه
مخبر تردد روان دولت ایران عراق

اخبار مرتبط

نظرات شما