داده های نمودار اداره اطلاعات انرژی امریکا حاکی از آن است که حجم صادرات نفتی عراق به امریکا در هفته گذشته در مقایسه با هفته پیش از آن کاهش یافته است.

به گزارش نسیم اقتصاد، اداره اطلاعات انرژی امریکا امروز یکشنبه (7 ژانویه) اعلام کرد که صادرات نفتی عراق به امریکا طی هفته گذشته در مقایسه با هفته پیش از آن کاهش داشته است.
 
آمارهای اداره اطلاعات انرژی حاکی از آن است که میانگین واردات نفت خام امریکا در هفته گذشته از 8 کشور اصلی با افزایش یک میلیون و 37 هزار بشکه ای در روز نسبت به هفته پیش از آن، به 5.909 میلیون بشکه در روز رسیده است.
 
این اداره افزود که صادرات نفتی عراق به امریکا در هفته گذشته 239 هزار بشکه در روز برآورد شده که در مقایسه با هفته پیش از آن، که 380 هزار بشکه در روز بود، کاهش 141 هزار بشکه ای داشته است.
 
بر اساس این اطلاعات کانادا با میانگین 3 میلیون و 796 هزار بشکه ای در روز، در هفته گذشته بیشترین صادرات را به امریکا داشته و پس از آن، مکزیک با میانگین 952 میلیون بشکه در روز، برزیل با میانگین 305 هزار بشکه در روز و لیبی با میانگین 171هزار بشکه در روز به ترتیب در جایگاه های دوم، سوم و چهارم قرار دارند.
 
بر اساس داده های این اداره، حجم واردات نفت خام امریکا طی هفته گذشته از عربستان به طور میانگین 139 هزار بشکه در روز، کلمبیا 129 هزار بشکه در روز، نیجریه 95 هزار بشکه در روز و اکوادور 83 هزار بشکه در روز برآورد شده است.
 
امریکا در هفته گذشته هیچ مقدار نفت خامی از روسیه به کشور خود وارد نکرده است.
 
 

لینک کوتاه
عراق عربستان صادرات نفت امریکا

اخبار مرتبط

نظرات شما