جمشیدی گفت: اکنون 11 صبح مصرف برق 68 هزار مگاوات است وارد اوج بار می‌شویم که بازه زمانی 5 ساعته است و از تمامی هموطنان خواهشمندیم از ساعت 11 تا 17 که اوج بار است ما را همراهی کنند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، مازیار جمشیدی، مدیر کنترل بهره برداری و کنترل مرکز راهبری شبکه برق در ارتباط تلویزیونی گفت: روز گذشته بیشترین مقدار ثبت شده را 72 هزار 478 هزار مگاوات در ساعت 14 و 48 دقیقه تجربه کردیم.

مدیر کنترل بهره برداری و کنترل مرکز راهبری شبکه برق اضافه کرد: با توجه به اینکه پیش بینی‌ها نشانمی دهد امروز افزایش دما داشته باشیم پیش بینی می‌شود 72 هزار 500 مگاوات اوج مصرف باشد

وی توضیح داد: در حال حاضر ساعت 11 صبح مصرف برق 68 هزار مگاوات است که اکنون وارد اوج بار می‌شویم که بازه زمانی 5 ساعته است و از تمامی هموطنان خواهشمندیم از ساعت 11 تا 17 که اوج بار است ما را همراهی کنند تا 4 هزار مگاواتی که از 68 هزار مگاوات تا 72 هزار مگاوات را بتوانیم تأمین کنیم و شبکه برق به صورت پایدار در خدمت مردم باشد.

وی در خاتمه اضافه کرد: همچنین در روزهای آینده پیش بینی می‌شود با توجه به فراگیری دما در تمامی کشور نیاز به همکاری مردم برای صنعت برق برای گذراندن پیک هستیم.

لینک کوتاه
شبکه برق مردم صنعت برق

اخبار مرتبط

نظرات شما