در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های 4 میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش نسیم اقتصاد، اقتصادآنلاین نوشت: با توجه به افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر و تبدیل شدن ملک به یک کالا برای سرمایه‌گذاری، افراد زیادی با سرمایه‌های مختلف قصد خرید خانه در تهران را دارند. در این گزارش ما خانه‌های 4 میلیاردی تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم و قصد داریم شما را در خرید و سرمایه‌گذاری راهنمایی کنیم.
 
واحد آپارتمانی 8 ساله در پیروزی با متراژ 90 متر و 2 اتاق خواب، ارزشی معادل 3 میلیارد و 950 میلیون تومان دارد.
 
اگر با سرمایه‌ای معادل 4 میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در تهران را دارید، می‌توانید واحدی 8 ساله با متراژ 92 متر و 2 اتاق خواب‌ را خریداری کنید.
 
همچنین اگر علاقه به واحد های نوساز دارید می‌توانید واحدی در پونک با متراژ 65 متر و 1 اتاق خواب را معادل 4 میلیارد تومان خریداری کنید.
 
واحد آپارتمانی 30 ساله در اکباتان با متراژ 60 متر و 1 اتاق خواب، در روزهای گذشته معادل 3 میلیارد و 950 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
 
برای خرید واحدی 3 ساله در صادقیه با متراژ 75 متر و 2 اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر 3 میلیارد و 950 میلیون تومان احتیاج دارید.
 
برای خرید واحد آپارتمانی 77 متری در تهرانپارس‌غربی که 6 سال از ساخت آن می‌گذرد و 2 اتاق خواب دارد، لازم است مبلغی معادل 4 میلیارد تومان پرداخت کنید.
 
واحد آپارتمانی 5 ساله در سلسبیل با متراژ 97 متر و 2 اتاق خواب، به قیمت 3 میلیارد و 950 میلیون تومان معامله شده است.
 
با بودجه‌ای معادل 4 میلیارد تومان می‌توانید واحدی 17 ساله در سعادت‌آباد با متراژ 60 متر و 2 اتاق خواب را خریداری کنید.
 
توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.
 

لینک کوتاه
تهران آپارتمان افزایش قیمت مسکن

اخبار مرتبط

نظرات شما