27 خرداد 1405
به گفته مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و کاهش هدررفت شرکت آب و فاضلاب کشور اگرچه در تهران بارندگیها خوب بود اما چون حجم ذخیره قبلی را سال گذشته استفاده کرده بودیم؛ همچنان در مقایسه با آمار بلندمدت کاهشی هستیم. یعنی هرچند نسبت به سال گذشته افزایش بارش داشتهایم اما نسبت به بلندمدت 30 تا 35 درصد کاهش داریم.