معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی مجموع عملیات اجرایی واحدهای مسکونی حمایتی را تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن، 870 هزار واحد اعلام کرد که 540 هزارواحد آن به طرح های قبلی مسکن حمایتی اختصاص دارد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده مجموع عملیات اجرایی واحدهای مسکونی حمایتی را تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن 870 هزار واحد برشمرد و افزود: 540 هزار واحد مسکونی از پروژه‌های حمایتی مسکن از قبل وجود داشت که عملیات اجرایی آنها آغاز شده بود و وارد فاز اجرا شدند، در مرحله جدید نیز عملیات اجرایی 330 هزار واحد آغاز شد.
 
وی ادامه داد: تاکنون اراضی 980 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده است که در این اراضی تأمین شده 330 هزار واحد کلنگ‌زنی شده‌اند و در مرحله صدور پروانه، تهیه طرح، انتخاب سازنده و پیمانکار هستند تا وارد فاز اجرایی شوند.
 
گفتنی است، طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های کلان دولت سیزدهم است که احداث 4 میلیون واحد مسکونی را در شهرها و روستاها در دستورکار دارد.
 
بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان تاکنون اراضی بالغ بر یک میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن با کاربری مسکونی تأمین شده است و اراضی 2 میلیون و 500 هزار واحد دیگر نیز شناسایی شده و در مراحل بررسی برای تغییر کاربری و یا الحاق به محدوده قرار دارد.

لینک کوتاه
مسکن حمایتی نهضت ملی مسکن

اخبار مرتبط

نظرات شما