مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب زابل و زاهدان بر شناسایی، جذب و ارتباط موثر با مشتریان تاکید کرد و یادآور شد تحقق اهداف بانک بدون برقراری ارتباط مستمر با مشتری و درک متقابل نیازهای دو طرف، امکانپذیر نخواهد بود.
به گزارش
نسیم اقتصاد، دکتر ایمانی هدف از انجام این سفر را بررسی وضعیت عملکردی شعب و میزان تحقق برنامه ها واقدامات به ویژه در پروژه های اشتغالزایی در مناطق کمتر برخوردار و سرعت بخشیدن به اشتغال فراگیر منطقه عنوان کرد و گفت: بازدید از شعب استان و شهرستان های کمتر برخوردار منتج به برنامه ریزی صحیح تر و بهره وری بیشتر کارکنان می شود.
وی اظهار داشت: بانک سینا در سال های اخیر علیرغم مشکلات همه گیر اقتصادی ناشی از کرونا، با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های موجود، تا حد مطلوبی توانسته وظایف خود را در امور مسئولیت های اجتماعی در قبال مردم و کشور انجام دهد.
مدیرعامل بانک سینا بر گسترش بیشتر سهم بازار و جذب منابع تاکید و خاطرنشان کرد: برای ارتقاء شاخص های عملکردی و توفیق هر چه بیشتر در آن، می بایست با استفاده از ظرفیت بانک و توانمندی های استان در راستای تحقق اهداف اقدام کرد و این امر مستلزم حضور و پیگیری مدیران در منطقه و تعاملات کارشناسانه با همکاران است.
وی در ادامه افزود: از افتخارات بانک سینا تعاملات فزاینده ای است که از گذشته با صنعتگران و بنگاه های اقتصادی این استان داشته است و امیدواریم در ادامه روند تعاملات رو به رشد بوده و خدمات خوبی در این خصوص ارائه شود.
گفتنی است در این سفر معاونین سرمایه های انسانی و مهندسی و پشتیبانی، مدیر منطقه جنوب شرق و مدیرعامل شرکت توسعه سینا همراه مدیرعامل بودند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
پتروچاینای چین خرید ماهانه هشت میلیون بشکه نفت خام ونزوئلا را به شرکت نفت دولتی PDVSA،... 13 آبان 1402
یک کارشناس مسکن گفت: در هفتههای اخیر قیمت آپارتمانهای بزرگ متراژ کاهش بیشتری را در... 21 تیر 1402
مدیرکل مدیریت انرژی و امور مشتریان شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)... 17 خرداد 1402
نظرات شما