شرکت دماوند انرژی عسلویه هم برای جبران کمبود برق در کشور،به شبکه سراسری متصل شد و اکنون 50 مگاوات برق به این شبکه تزریق می‌کند که تا 100 مگاوات، قابل افزایش است.

به گزارش نسیم اقتصاد، شرکت دماوند انرژی عسلویه، تامین کننده برق و بخار 24 شرکت پتروشیمی مستقر در فاز 2 پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است که با طراحی و اجرای پروژه‌های پست 400230 کیلو ولت، خط و کلید خانه 400 کیلو ولت جمعا به ارزش 40 میلیون یورو امکان توان و اتصال به شبکه سراسری و ارسال برق مازاد تولید خود را برای جبران بخش قابل توجهی از کمبود برق در شرایط فعلی فراهم کرده است.
کلیه تجهیزات بیرونی و بخش اعظم تابلوهای انتقال این شرکت، توسط شرکت‌های معتبر داخلی کشور طراحی و ساخته شده و نقش عظیمی در پایداری شبکه برق کشور خواهد داشت.
عملیات اجرایی اتصال به شبکه سراسری از بیستم تیرماه، با هماهنگی و تمهیدات فنی لازم فی مابین شرکت دماوند انرژی عسلویه و سازمان برق منطقه‌ای اجرا و اتصال بین نیروگاه برق دماوند به شبکه سراسری برق کشور از طریق پست 400 کیلو ولت خط 400 کیلو ولت و کلید خانه 400 کیلو ولت با احداث مجموعه 48 دکل Dama برق مورد نیاز ، انجام شد.


لینک کوتاه
نیروگاه شرکت دماوند انرژی عسلویه شبکه سراسری برق کشور

اخبار مرتبط

نظرات شما