اعضای هیات مدیره گروه مپنا، از نیروگاه سیکل ترکیبی رودشور بازدید کردند و پیشرفت‌های این پروژه را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش نسیم اقتصاد، این رویداد، نشان‌دهنده تلاش مپنا به منظور سنکرون نیروگاه رودشور تا قبل از پیک مصرف سال 1403 و تعهد عمیق این گروه در راستای تحقق اهداف ملی است.
محمد اولیاء مدیرعامل گروه مپنا، ضمن تاکید بر اهمیت اجرای چنین پروژه‌هایی که به تقویت زیرساخت‌های انرژی و رشد اقتصادی کشور کمک می‌کنند، خاطر نشان کرد: همکاری بین بخش‌های مختلف گروه مپنا به عنوان نمونه‌ای بارز از هم‌‍افزایی در جهت تحقق اهداف توسعه پایدار کشور محسوب می‌شود.
نیروگاه سیکل ترکیبی رودشور با ظرفیت 345 مگاوات و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته کلاس F، نقش مهمی در توسعه انرژی کشور دارد. این پروژه مشخصات برجسته‌ای نسبت به سایر پروژه‌های اجرا شده پیشین در بعد تجهیزات، مصالح مصرفی، احجام کار و فرایندهای اجرایی داشته و به جهت نزدیکی به پایتخت از اهمیت استراتژیکی برخوردار است.
 
شرکت توسعه یک مپنا به عنوان یکی از شرکت‌های مجری احداث و توسعه نیروگاه‌ها، با تکیه بر دانش فنی و نوآوری‌های مهندسی و تجربه گسترده خود و دستاوردهایی مانند سنکرون 21729 مگاوات با شبکه سراسری، این پروژه را راهبری می‌کند.

لینک کوتاه
نیروگاه رودشور پیک مصرف