مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در راستای تحقق شعار سال 1403 با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از 120 هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال 1403 با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از 120 هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.
 
وی افزود: از این میزان 33 پروژه مشتمل بر 5 هزار و 225 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان در حال ساخت است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 11 پروژه با ظرفیت یک‌هزار و 800 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود 8 هزار میلیارد تومان است.
 
مالکی اعلام کرد: 35 پروژه سرمایه‌گذاری در 18 استان به ارزش حدود 100 هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.
 
بر اساس این گزارش، اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه اجرایی سال 1403 مطرح شده است.
 
 

لینک کوتاه
سرمایه‌گذاری پروژه‌های سرمایه‌گذاری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

نظرات شما