دکتر یعقوب رضازاده ، نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ،از جمله نمایندگانی است که به گواه اکثر کارشناسان و اهالی رسانه در فهرست نمایندگان پرکار و پیگیر قرار دارد. این نماینده دلسوز و مردمی با رایزنی و دیدار با مسئولین و مدیران ارشد دولت و سازمان ها سعی دارد تا گوشه ی از مشکلات حوزه انتخابیه خود را حل کند و در این مسیر تاکنون موفقیت های چشمگیری طی 6 ماه اخیر برای مردم فراهم کرده است.

به گزارش نسیم اقتصاد، دکتر یعقوب رضازاده در دیدار اخیرشان با  فتاح رییس بنیاد مستضعفان ، از ایشان قول مساعد برای یک مرکز بزرگ دامپروری گرفتند. در همین خصوص دکتر رضازاده به نسیم اقتصاد گفت ؛ علاوه بر تاسیس مرکز دامپروری در سلماس، مقرر شد در ساخت پروژه های نیمه تمام مدارس سلماس که از طرح های بنیاد علوی است و 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اندو همچنین 27 مدرسه که در کانکس تحصیل می کنند همکاری وحمایت کنند.
عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد؛ جاده های روستایی که 94 کیلومتر با ترکیه هم مرز هستیم از دیگر پروژه هایی است که انشااله برای تکمیل ان ، قول مساعد گرفتیم.
دکتر رضازاده یاداور شد؛ یک بیمارستان که از سال 93 کلنگ زده شده ، قرار شده در این پروژه هم کمک نمایند. نماینده مجلس یازدهم ضمن اشاره به دیدارش با رییس سازمان ثبت احوال کشور  خاطرنشان کرد؛ از ایشان درخواست ثبت احوال در بخش کوهسار داشتیم که با این پیشنهاد موافقت کردند و من بعد با راه اندازی این اداره، از مشکلات مردم حل شده و از خدمات ثبت احوال برخوردار خواهند شد.
عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس  افزود؛ دیداری با دکتر مومنی دبیرکل ستاد مواد مخدر کشور داشتم و از ایشان خواستم با توجه به مرزی بودن سلماس و احتمال تردد مواد مخدر ، در رابطه با تقویت نیروی انتظامی شهرستان و امکانات قول همکاری و حمایت دادند. نماینده مجلس یازدهم در پایان گفت؛ طرح و پروژه های نیمه فعال و تعطیل شده در اولویت نخست قرار دارند و پس از تکمیل این پروژه ها در ادامه انشااله با کمک مسئولین درصدد پروژه های جدید هم خواهیم بود.

لینک کوتاه
تمام توان حمایت دستگاه ها پروژه های نیمه فعال راکد تکمیل

اخبار مرتبط