رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از فرآیند ساخت 593 هزار و 249 واحد مسکونی در روستاها و شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد در این دولت خبر داد و گفت: از این میزان واحد شروع شده در کشور تاکنون 204 هزار و 855 واحد شهری و روستایی تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تامین 350 هزار قطعه زمین در روستاها برای واگذاری به متقاضیان مسکن توسط آن بنیاد، خبر داد.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند آغاز و تکمیل واحدهای نهضت ملی تحت مسئولیت بنیاد مسکن را در شهرها و روستاها تشریح کرد و گفت: در مجموع بنیاد مسکن در شهرها و روستاها از ابتدای دولت سیزدهم 593 هزار و 249 واحد را به مرحله اجرایی رساند که از این میزان تاکنون 204 هزار و 855 واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد.
به گفته صالحی، از 204 هزار و 855 واحدی که در دولت سیزدهم تکمیل و تحویل متقاضیان شد، 193 هزار و 252 واحد در روستاها و 11 هزار و 603 واحد در شهرها بود.
این مقام مسئول در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، توضیح داد: هم‌اینک و در مجموع 386 هزار و 927 واحد دیگر توسط بنیاد در شهرها و روستاها با پیشرفت فیزیکی متفاوت در حال اجرا است.
وی روند اجرای نهضت ملی مسکن را که توسط بنیاد مسکن در شهرها و روستاها در حال اجراست مناسب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد تا با افزایش سقف تسهیلات، افزایش سهم اجرای نهضت ملی از 200 هزار واحد به 350 هزار واحد برسد و همچنین با واگذاری اراضی به متقاضیان، بنیاد مسکن بتواند به تعهدات خود در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جامه عمل بپوشاند.
گفتنی است، این بنیاد از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و آغاز به کار دولت سیزدهم تعهد کرده است تا در مجموع یک میلیون و 600 هزار واحد را به اجرا برساند و در مشارکت با مردم و سازندگان آنها را تکمیل کرده و تحویل متقاضیان دهد.

لینک کوتاه
تکمیل و تحویل نهضت ملی مسکن روستاها و شهرها

اخبار مرتبط

نظرات شما