وزیر راه و شهرسازی گفت: تمامی قراردادهای ما هم‌اکنون از جهت حقوقی محفوظ بوده و باطل نشده است، اما هم‌اکنون اجازه اجرا ندارد که در صورت تغییر سیاست‌ها می تواند مجددا عملیاتی شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در نشست با نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارش اقدامات وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های شهرسازی، مسکن، شهرهای جدید، مسکن مهر، لجستیک، حمل و نقل، کریدورها و بافت فرسوده، مشکلات موجود را مطرح و مورد بررسی قرار داد.

آخوندی در این جلسه طی سخنرانی در جهت تکمیل گزارش‌های ارائه شده در ابعاد گوناگون با اشاره به تردد بالای وسایل نقلیه بین تهران و حومه بیان کرد: در حال حاضر روزانه بین تهران - کرج حدود 326 هزار، تهران - ورامین 173 هزار، تهران - شهریار 171 هزار و و تهران - ساوه 169 هزار وسیله نقلیه در حال تردد هستند که همه نشان از نرخ رشد سالانه تردد در این محورها دارد.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید در پایان درخصوص قراردادهای هواپیما نیز با شرکت‌های خارجی بیان کرد: تمامی قراردادهای ما هم‌اکنون از جهت حقوقی محفوظ بوده و باطل نشده است، اما هم‌اکنون اجازه اجرا ندارد که در صورت تغییر سیاست‌ها می تواند مجددا عملیاتی شود.

لینک کوتاه
هواپیما تحریم خرید هواپیما ATR ایرباس هند بوئینگ

اخبار مرتبط

نظرات شما