وزیر کشور گفت: باعث خشنودی است که جمع زیادی از فرماندهان فراجا توسط آمریکا و استکبار جهانی مورد تحریم قرار گرفته‌اند و این مساله نشان می‌دهد که مجموعه انتظامی کشور در مسیر صحیح که همان حفظ امنیت مردم و پاسداری از ارزش‌های ایران اسلامی است، گام برمی‌دارد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایلنا، احمد وحیدی، وزیر کشور صبح امروز (چهارشنبه 17 آبان‌ماه) در «آیین نکوداشت امنیت‌سازان فاخر» و تجلیل از فرماندهان مجموعه انتظامی کشور که تحت تحریم‌های استکبار جهانی قرار گرفته‌اند، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه گفت: آن چیزی که در غزه در حال رخ دادن است تحول اساسی و بنیادین در منطقه و جهان است.
 
وی افزود: ظاهر حوادث غزه، تلخ و فاجعه‌بار است، اما شکوفایی مقاومت در حال اثبات است. این نوع مقاومت مردم غزه در مقابل این حجم از خباثت‌های رژیم صهیونسیتی و حامیان آن، مایه تعجب و بسیار قابل تقدیر است.
 
وزیر کشور ادامه داد: امروز می‌بینیم که فلسطینی‌ها و گروه‌های مقاومت از کجا به کجا رسیده‌اند و این وعده خداوند است که به هر کسی که در مسیر او قدم برمی‌دارد، عزت می‌دهد. امروز خنجر آلوده دشمن و کینه‌های نهفته استکبار بر سر مردم فلسطین فرود می‌آید.
 
وحیدی با تاکید بر این که براساس فرمایشات امام راحل (ره) و آموزه‌های مکتب عاشورا، خون بر شمشیر پیروز است، اظهار داشت: این روزها باطن تمدن غرب در آنچه در غزه رخ می‌دهد خود را نشان‌ می‌دهد و حقیقت دشمن را جهانیان امروز در فلسطین می‌بینند.
 
وزیر کشور خاطرنشان کرد: این روزها جمعی از بهترین دوستان خدا توسط بدترین دشمنان خدا در غزه در حال به شهادت رسیدن هستند، اما انسان‌های دارای فطرت‌های پاک در سراسر جهان به دفاع از مردم مظلوم فلسطین برخاسته‌اند، زیرا متوجه باطن خونخوار رژیم صهیونسیتی و استکبار جهانی شده‌اند.
 
وحیدی همچنین تحریم شدن جمعی از فرماندهان دستگاه‌های نظامی و انتظامی کشور توسط دشمنان را مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمن از هر کس که او را آزرده خاطر کند، کینه به دل می‌گیرد و با تحریم اشخاص، عملا بغض و عقده خود نسبت به افراد تاثیرگذار ایران اسلامی را نشان می‌دهد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مایه خشنودی است که جمع زیادی از فرماندهان فراجا توسط آمریکا و استکبار جهانی مورد تحریم قرار گرفته‌اند و این مساله نشان می‌دهد که مجموعه انتظامی کشور در مسیر صحیح که همان حفظ امنیت مردم و پاسداری از ارزش‌های ایران اسلامی است، گام برمی‌دارد.
 
لازم به ذکر است که در پایان این مراسم، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا توسط وزیر کشور مورد تقدیر قرار گرفت و همچنین از سردار حسین اشتری، حجت‌الاسلام ادیانی، سردار سید کمال هادیان‌فر، سردار حسین رحیمی، سردار احمدعلی گودرزی، سردار حسن کرمی، سردار وحید مجید، سردار سعید منتظرالمهدی، سردار عباسعلی محمدیان و جمع دیگری از فرماندهان ارشد پلیس جمهوری اسلامی ایران که همگی مورد تحریم دشمنان قرار گرفته‌اند، تجلیل شد.
 
همچنین در این مراسم از سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به دلیل کسب رتبه نخست طرح اشراف فرمانده معظم کل قوا تقدیر به عمل آمد و از جمع کثیری از فرماندهان ستاد فراجا و فرماندهان انتظامی استان‌ها که به صورت شخصی مورد تحریم‌های ظالمانه واقع شده‌اند، تجلیل شد.

لینک کوتاه
تحریم فرماندهان انتظامی فراجا

اخبار مرتبط