نسیم اقتصاد- وزیر نیرو در پیامی به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به همکاران صنعت آب و برق بر تلاش بی‌وقفه و ادامه خدمات موثر در تمام ارکان صنعت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از پاون، متن پیام دکتر رضا اردکانیان، وزیر نیرو به این شرح است:
همکاران گرامی
انقلاب اسلامی ایران، این نعمت بزرگ الهی، جلوه‌ای از نهضت پرعظمت حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)، ثمره زعامت و رهبری حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و ایثار و فداکاری‌های دلاورانه ملت بزرگ ایران و تبلور اراده ملی و مردم سالاری دینی است.
در نخستین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر، با ادای احترام به پیشگاه ارواح مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، بار دیگر در فجر انقلاب و بهار تجدید میثاق‌ها،  عهد و پیمان خویش را در تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و منویت مقام معظم رهبری تحکیم نموده و حضور پرشکوه و آگاهانه ملت شریف ایران در صحنه های دفاع از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی را پاس می‌داریم.
اینجانب با تبریک این روزهای مبارک به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت سربلند ایران و کارکنان پرتلاش و خدوم وزارت نیرو، بر تلاش بی‌وقفه و ادامه خدمات موثر با روحیه جهادی در تمام ارکان صنعت آب و برق تاکید نموده و رجاء واثق دارم تمام مساعی خود را برای تحقق اهداف سازمانی، احترام به حقوق شهروندی و پیشرفت و توسعه همه جانبه توأم با اقتدار و اعتدال برای سربلندی و آبادانی میهن اسلامی در دولت تدبیر و امید مبذول خواهید کرد.
امیدوارم با تلاش و همت مضاعف همه شما همکاران عزیز و گرامی، شاهد بهبود هر چه بیشتر ارائه خدمت به مردم شریف ایران و کسب ثواب و رضای الهی باشیم.
رضا اردکانیان

لینک کوتاه
دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو صنعت آب و برق دهه فجر

اخبار مرتبط

نظرات شما