رئیس سازمان حراست صنعت نفت در پیامی شهادت خادم‌الرضا را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده ایشان، مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی و کارکنان خدوم صنعت نفت تسلیت گفت.

به گزارش نسیم اقتصاد، متن پیام عظیم شیراوند به شرح زیر است:    
 
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون
 
شهادت خادم الرضا و سید الشهدای خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، رئیس‌جمهور محبوب، مجاهد، عارف، خستگی‌ناپذیر، مردمی، خدمتگزار و همراهان گرانقدر و خدومشان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده ایشان، مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی و کارکنان خدوم صنعت نفت تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال علو درجات ایشان و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل  مسئلت دارم.
 
شهید آیت الله رئیسی درطول عمر با برکت خویش نشان داد که سربازی جان بر کف، امین، متعهد و فداکار برای انقلاب و مقام رهبری بوده و در این راه با همه وجود و اخلاص تلاش نمود و نتیجه این مجاهدت‌های مخلصانه شهادت در راه خدمت به مردم شریف ایران و تقارن آن با شب میلاد امام رئوف حضرت علی‌بن‌موسی الرضا بوده است.
 
این شهیدان گرانقدر مصداق بارز این آیه شریفه هستند: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُواتَبْدِیلًا
 
ولله عاقبه الامور و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین»

لینک کوتاه
سازمان حراست صنعت نفت شهادت سیدالشهدای خدمت