مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: هدف گذاری و برنامه های کلان سازمان به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید در راستای توسعه محوری ترسیم و دنبال شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید رضا گلپایگانی روزپنجشنبه (10 خرداد 1403) در بازدید از بخش های  خدمات ویژه حفاری شرکت و نشست با مدیران، روسا و متخصصان این مدیریت با قدردانی از تلاش های مجموعه کارکنان این حوزه، افزود: از هر پیشنهاد و راهکاری که موجب چابک سازی و بهره گیری بهینه از ظرفیت ها و توسعه همه جانبه سازمان گردد، استقبال و پی جویی خواهد شد.
 
وی با اشاره به گزارش جامع مدیر خدمات ویژه حفاری و بیان نقطه نظرات کارشناسی سازنده در جهت توسعه و درآمدزایی بیشتر ،  گفت:  انتظار می رود با توجه به وجود متخصصان مجرب و کارآمد و تجهیزات کاربردی در این بخش فوق تخصصی، با استفاده از توانمندی های داخلی شرکت از ظرفیت های موجود شرکت استفاده و طی برنامه ریزی توسعه ای یکساله در این مدیریت جز در موارد خاص که برای شرکت مقرون به صرفه نیست ، برون سپاری نداشته باشیم. 
 
گلپایگانی تامین تجهیزات کاربردی، بازسازی فضای کارگاهی،  اصلاح ساختار سازمانی،   تهیه خودروهای مناسب و دیگر نیازهای مدیریت خدمات ویژه که از سوی مدیر و کارشناسان این مدیریت مطرح شد را مورد تاکید قرار داد و از مدیران ذیربط خواست که پیگیری موثر نمایند.
 
در این نشست رضا کبیری مدیر خدمات ویژه حفاری ، درباره سیاست گذاری آینده  و استمرار وضع فعلی و توسعه کسب و کار در شرکت توضیحاتی ارائه داد و گفت:  این  مدیریت  تمامی خدمات را با استفاده از توان داخلی مجموعه ارائه  می دهد و از زیرساخت های خوبی از نظر تجهیزات و فناوری های روزآمد برخوردار و دارای بدنه قوی نیروی انسانی متخصص و زیرساخت های لازم می باشد.
 
 
وی اظهار کرد: با فعال سازی هدفمند ناوگان عملیات ویژه حفاری در سال گذشته در آمدهای این مدیریت نسبت به سال قبل 80 درصد  افزایش داشت و در نتیجه تلاش مستمر همکاران ، حجم عملیات ها نیز  در این سال رشد 23 درصدی را رقم زد.
 
مدیر خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران، برنامه ریزی اجرای  سیاست های کلان شرکت، فعال سازی شبکه های پشتیبانی کالا، انجام تعمیرات مبنی بر پایه نواوری با کمک متخصصان تعمیرات  و عملیات شرکت در کنار شرکت های دانش بنیان و نظارت مستمر بر اجرای فعالیت ها را گام موثر در تحقق اهداف توسعه ای در این مدیریت برشمرد.
 
وی گفت: در سال 1402  در خدمات نمودارگیری  سطحی  3 یونیت، در نمودارگیری 2 یونیت  راه اندازی و بکارگیری شد که با در مدار قرار گرفتن یونیت های جدید، ظرفیت ناوگان به  95 درصد ظرفیت نهایی خود رسید و فعال نمودن 4 گروه عملیاتی جدید در حفاری جهت دار و 3 یونیت چاه پیمایی در مدت پیش گفته از  جمله دستاوردهای همکاران مدیریت خدمات ویژه بود. 
 
کبیری افزود: با توجه به ظرفیت های موجود و برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مدیریت ارشد شرکت، انتظار می رود در سال جاری شاهد روند افزایشی عملکردها در  این مدیریت باشیم.
 
مدیریت خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران با بهره مندی از فناوری های مطرح در صنعت حفاری ، 853 نفر نیروی انسانی متخصص با تحصیلات عالی دانشگاهی دارد و بیش از 15 نوع خدمات فنی، تخصصی را در مناطق عملیاتی دریا و خشکی در قالب نمودارگیری،  نمودارگیری سطحی، عملیات ویژه حفاری و چاه پیمایی و تکمیل چاه و خدمات مرتبط را به بخش های عملیاتی شرکت و شرکت های متقاضی ارایه می دهد.

لینک کوتاه
شرکت ملی حفاری ایران خدمات ویژه حفاری

اخبار مرتبط

نظرات شما