مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با صدور *پیامی فرا رسیدن سوم خرداد ماه؛ سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.

 به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در متن پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است :
 
سوم خرداد ماه؛ یادآور روز پیروزی خودباوریِ و توکل و استقامتِ امت ولایتمدار ایران بر سازوکار و توان نظامی نیروی باطل است و مصداقی است بر اثبات این موضوع که اگر یک ملت حول محور ایمان به خدا و پیروی از ولی امر خود جمع شوند، بر هر باطل با هر قدرتی فائق خواهند آمد.
 
این فتح و پیروزی آنچنان بر مستکبران جهانی و دشمنان نظام و انقلاب گران آمد که از شنیدن خبر فتح خرمشهر در بهت و حیرت فرو رفتند چرا که آنها غافل از نیروی توکل و اراده جمعی صرفا با اتکا بر محاسبات مادی  و دنیوی ،ارتش تا بن دندان مسلح خود را شکست ناپذیر و فتح خرمشهر را ناممکن می دانستند.
 
اکنون و پس از گذشت بیش از چهار دهه از این حماسه ماندگار نباید از یاد برد که ما در برابر خون شهدا مسئولیم و مُکلّف؛ آری تکلیف ما روایتگری ست، روایت حدیث به معراج رفتگانی که سبک بال و جان برکف به استقبال خطر رفتند تا یکی از ماندگارترین و حماسی ترین لحظه های تاریخ ایران زمین را رقم زنند؛ چرا که به فرموده مقام معظم رهبری با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ایثارگری و جان فشانی های رزمندگان اسلام است که می توان فرهنگ ایثار و روحیه شهادت طلبی را حفظ و ارزش های آن دوران را به نسل امروز منتقل کنیم.
 
در خاتمه ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تسلیت مجدد حادثه جانکاه شهادت خادم الرضا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه  امیدوارم پروردگار متعال همچون گذشته به ما توفیق عنایت فرماید تا در جبهه اقتصادی نیز در راستای عزت و سربلندی میهن عزیزمان با صلابت گام برداشته و در مسیر تحقق اهداف عالیه ایران اسلامی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجهات حضرت ولیعصر(عج) موفق و پیروز باشیم. ان شاا...

لینک کوتاه
شرکت ملی حفاری ایران عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر

اخبار مرتبط

نظرات شما