افتتاح سه‌هزار و354 واحد مسکونی، آغاز عملیات اجرایی بیش از 10هزار واحد مسکونی در گلستان در سفر رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به این استان انجام می‌شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در همراهی با رئیس‌جمهور صبح امروز 30 آذر در سفر به استان گلستان وارد فرودگاه گرگان شد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به ارزش 11 هزار میلیارد ریال، افتتاح 1854 واحد مسکونی در قالب پروژه‌های خود مالکی، روستایی، نهضت ملی و بافت فرسوده، شروع عملیات اجرایی 5007 واحد مسکونی شهری در سایت 48 هکتاری و افتتاح قطعه اول کمربندی گرگان به طول 15 کیلومتر در برنامه سفر است.

همچنین، احداث خط دوم راه‌آهن سبز دشت به ترکمن به طول 20 کیلومتر، واگذاری 1500 واحد نهضت ملی مسکن روستایی، شروع عملیات اجرایی آماده سازی 5 هزار قطعه زمین مسکن روستایی، افتتاح 100 کیلومتر راه روستایی و از دیگر برنامه‌هایی است که در سفر هیأت دولت به گلستان انجام می‌شود.

یادآوری می‌شود در این سفر در مجموع 45 هزار میلیارد ریال پروژه‌های حمل و نقل و 3354 واحد مسکونی به همراه ساختمان اداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گلستان افتتاح می‌شود.

همچنین عملیات اجرایی ساخت بیش از 10 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز در استان گلستان انجام خواهد شد.

لینک کوتاه
افتتاح واحد مسکونی استان گلستان

اخبار مرتبط

نظرات شما