رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکنون بیش از 801 هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط آن بنیاد در روستاها و شهرها وارد فاز عملیاتی شده است، از تکمیل و تحویل بیش از 297 هزار واحد از این واحدها به مردم خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «غلامرضا صالحی» روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها و شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد تشریح کرد و گفت: از مجموع 802 هزار و 52 واحد نهضت ملی مسکن که در فرایند اجرا قرار گرفت، 529 هزار و 742 واحد روستایی و بقیه شهری است که از واحدهای روستایی آغاز شده نیز 278 هزار و 42 واحد تکمیل و تحویل شده و مابقی در دست اجراست.
 
وی افزود: از واحدهای شهری در دست اجرا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز 19 هزار و 210 واحد تکمیل و تحویل شده است و بقیه در حال اجراست و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد.
 
گفتنی است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای دولت سیزدهم بخشی از تعهدات چهار میلیون واحدی نهضت ملی را بر عهده گرفت که تاکنون موفق شده بیش از 801 هزار واحد را وارد فرایند ساخت کند و از این تعداد نیز بیش از 297 هزار واحد را تکمیل کرده و تحویل متقاضیان داده است.

لینک کوتاه
واحد مسکونی بنیاد مسکن طرح نهضت ملی مسکن

اخبار مرتبط

نظرات شما