معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: کالاهای اساسی برای مصارف مردم در ایام ماه مبارک رمضان و عید سعید نوروز تدارک دیده شده است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدا)، «سید سعید راد» بر اهمیت و ضرورت تثبیت قیمت و حفظ و تقویت ذخایر کالاهای اساسی و لزوم مراقبت دقیق از کالاهای موجود در انبارهای‌ شرکت در سراسر کشور تاکید کرد.
 
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اعلام اینکه مدیران این مجموعه از اختیارات لازم به منظور انجام وظایف محوله برخوردارند، اظهارداشت: با توجه به تفویض اختیار به مدیران استانی، انتظار می‌رود تکالیف مربوطه به بهترین شکل ممکن در جهت خدمت به مردم اجرا شود زیرا نگه داشتن حرمت مردم و احترام به ارباب رجوع، اصل مهمی است که باید به دقت مورد توجه مدیران و کارشناسان در تمام سطوح قرار گرفته و رعایت شود.
 
وی با اعلام اینکه ماموریت ما، تامین آرد و نان مردم است و تمام توان ما می‌بایست معطوف به این موضوع مهم باشد که با سفره مردم سر و کار داریم، اضافه کرد: عملکرد امسال خرید تضمینی گندم به عنوان برگ زرینی در کارنامه این شرکت، باعث افتخار دولت مردمی است.
 
راد با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیات دولت با ابراز رضایت از خرید بیش از 10 میلیون تن گندم در سال جاری فرمودند «اگر از تولیدکنندگان دیگر اقلام کشاورزی هم حمایت شود، قادرند نیازهای کشور را تا حد فراوانی تامین کنند»، افزود: اظهار رضایت معظم‌له موجب مباهات و دلگرمی مجموعه همکاران شرکت بازرگانی دولتی ایران در سراسر کشور است.
 
وی بر اهمیت و ضرورت تثبیت قیمت و حفظ و تقویت ذخایر این کالاها و لزوم مراقبت دقیق از کالاهای موجود در انبارها در سراسر کشور تاکید کرد.
 
آرد و نان کشور تامین است
 
معاون وزیر جهاد کشاورزی با نام بردن از اداره‌های کل غله به عنوان بازوان تنظیم بازار استان‌ها، لزوم مراقبت از توزیع کالاهای اساسی در استان‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: تا آخر خرداد سال آینده، گندم برای مصرف 88 میلیون جمعیت کشورمان در انبارها و سیلوهای سراسر ایران ذخیره شده و از بابت تأمین آرد و نان، هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی وجود ندارد.
 
راد، با اعلام اینکه مصرف سالیانه گندم کشور نزدیک به 12 میلیون تن است، افزود: امسال 10 میلیون و 354 هزار تن گندم داخلی از کشاورزان سراسر کشور خریداری شده است و به این ترتیب در زمینه تامین آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی به خودکفایی رسیده‌ایم.

لینک کوتاه
کالاهای اساسی ماه رمضان عید نوروز تامین گندم کشور

اخبار مرتبط

نظرات شما