شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با وضعیت ریزشی مواجه شده است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با ریزش 2720 واحدی مواجه شد. نمادهای فولاد، حکشتی، شتران، شستا، نوری و خودرو بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل داشته‌اند.
 
نمادهای جم، خودرو و خبهمن نیز بیشترین تأثیر مثبت را از خود بر جای گذاشته‌اند.
 
در 1 ساعت و 27 دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد 2,400 میلیارد تومان را به ثبت رسانده است
 
در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، ورود نقدینگی حقیقی (خرید حقیقی از حقوقی) به ارزش 1,115 میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز 197 میلیارد تومان خروج نقدینگی به ثبت رسیده است. این دومین روز متوالی است که نقدینگی حقیقی از سهام خارج می‌گردد.
 
برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از 1,512 میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت با ثبت رقم 268 میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این درحالی است که در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها نسبت به میانگین ماهانه در حال کاهش است.
 
ارزش صف‌های خرید 584 میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی 180 میلیارد تومان افزایش داشته است. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش هم با افزایش 100 میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده 395 میلیارد تومان قرار دارد.

لینک کوتاه
ریزش شاخص کل بورس معاملات شنبه

اخبار مرتبط

ریزش 848 واحدی بورس

ریزش 848 واحدی بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، 21 آبان) با 848 واحد کاهش، در ارتفاع 2... 21 آبان 1402

نظرات شما