مدیر عامل بانک مسکن در نشست صمیمانه با روسای شعب برتر این بانک گفت: با حمیت و تعصب سازمانی برای بانک افتخار آفرینی کنید.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک در نشستی با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد و 20 رییس شعبه برتر بانک مسکن، ضمن قدردانی از تلاش و همت آنان در کسب بالاترین امتیازها در ارزیابی عملکرد، شنوای دغدغه‌ها، مسائل، نظرها و پیشنهادهای آن‌ها شد.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: مدیران ارشد به شعب نگاه ویژه‌ای دارند و اراده ما بر پیشرفت و فراهم کردن فضای کاری مناسب در شعب است.
 
دکتر حسینی با ارزشمند برشمردن نتیجه اقدامات روسای شعب افزود: همت شما برای کسب رضایت مردم ستودنی است و نتیجه این تلاش و تجربه باید در اختیار دیگر همکاران نیز قرار گیرد.
وی ادامه داد: استفاده از تجربیات ارزشمند شعب موفق در دیگر شعب بانک، می‌تواند در پیشبرد اهداف دولت در طرح بزرگ نهضت ملی مسکن نیز تاثیرگذار باشد.
مدیرعامل بانک با تاکید بر لزوم فراهم شدن شرایط مطلوب شغلی کارکنان شعب تصریح کرد: ستاد بانک باید در خدمت شعب، تسهیل‌گر، برطرف‌کننده نیازها و همراه و یاری‌گر آنها باشد و انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک تمامی شعب بانک با عملکرد متفاوت، کسب امتیازها و نتایج درخشان در جایگاه برتر قرار گیرند.
وی با تاکید بر اهمیت شایسته سالاری در انتصابات بانک تاکید کرد: باید کارگروهی برای شناسایی کارکنان مستعد و توانمند تشکیل شود تا با استفاده از توان نیروهای نخبه اهداف سازمان با سرعت بیشتری محقق شود.
دکتر حسینی در پایان سخنان خود از تمامی کارکنان بانک مسکن خواست که با تعهد قلبی به بانک همچون گذشته از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شاخص بانک مسکن در جهت پیشبرد اهداف ملی و میهنی دولت و رضایت‌مندی عموم مردم بهره‌برداری کنند.
در ادامه این نشست، روسای شعب برتر بانک مسکن به بیان دیدگاه‌ها، مسائل، دغدغه‌ها و نیز ارائه نظرات کارشناسی پرداختند که اغلب مورد توجه و پاسخگویی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرار گرفت.
همچنین مقرر شد بخش‌هایی از مباحث و نظرات مطرح شده روسای شعب برتر بانک در اسرع وقت بررسی و نسبت به ارائه راهکارهای مناسب و بهره‌گیری از آن در تصمیم‌گیری‌های آتی بانک اقدام شود.

لینک کوتاه
بانک مسکن مدیرعامل بانک

اخبار مرتبط

نظرات شما