مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با سفر به استان همدان و دیدار با مدیران شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان؛ از عملکرد بانک مسکن استان همدان در نهضت ملی قدردانی کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ عملکرد خوب و مطلوب مدیریت شعب بانک مسکن استان همدان در تامین مالی واحدهای در حال ساخت نهضت ملی مسکن به خصوص پروژه «کوی پرواز » همدان باعث شد تا مورد قدردانی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن قرار گیرد.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان در خصوص اقدامات این مدیریت در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون قرارداد تامین مالی ساخت تعداد 7هزار و 936 واحد به مبلغ 37هزار و 564 میلیارد ریال با سازندگان منعقد شده است که از این مبلغ بیش از 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات سهم الشرکه به سازندگان همدانی پرداخت شده است.

ارسلان مالکی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به ظرفیت خوب ایجاد شده برای همدان در خصوص اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن و رفع موانع موجود؛ از همراهی و عملکرد خوب بانک مسکن استان همدان در تامین مالی بخش عمده ای از واحدهای در حال ساخت نهضت ملی به ویژه پروژه کوی “پرواز همدان” قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد این همکاری بیش از پیش تداوم یابد.

مجید صالحی امیر مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان نیز با قدردانی از عملکرد بانک مسکن استان درخصوص پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن گفت: بانک مسکن در استان همدان به عنوان بانک پیشرو در نهضت ملی مسکن، نقش به سزائی در تخصیص اعتبارات مورد نیاز پروژه ها دارد.

 

لینک کوتاه
بانک مسکن تامین مالی نهضت ملی

اخبار مرتبط

نظرات شما