در راستای انتشار شایعه گران شدن بنزین، دولت به صرف انتشار تکذیبه و مصاحبه با رسانه ها اکتفا نکرد و رئیس جمهور دولتمردان خود را به میان مردم فرستاد تا با گفت و گوی بی واسطه و رو در رو با مردم به آنها اطمینان دهند که قرار نیست افزایش قیمتی در حوزه بنزین و فراورده های نفتی صورت گیرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایرنا، شایعه گرانی بنزین که چند روزی است در فضای مجازی مطرح شده بارها از سوی دولتمردان مورد تکذیب واقع شده است و اعضای دولت سیزدهم در اظهارات خود این اطمینان را به مردم داده اند که دولت برنامه ای برای تغییر قیمت و افزایش نرخ فرآورده های نفتی از جمله بنزین در دستور کار خود ندارد.
 
وزیر نفت در همین راستا چهارشنبه این هفته (25 مرداد) در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: پیش از این بنده و همکارانم در شرکت پالایش پخش مصاحبه کردیم و برای صدمین بار تکرار می‌کنیم که هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت نیست.
 
وی با بیان اینکه در تامین بنزین جای نگرانی وجود ندارد، تصریح کرد: پالایشگاه‌های کشور تولید حداکثری برای بنزین را انجام می‌دهند و لجستیک قوی برای توزیع بنزین در 4 هزار و 400 جایگاه سوخت کشور وجود دارد.
 
وزیر نفت از مردم خواست به شایعات افزایش قیمت بنزین توجه نکنند و یادآور شد: حتی نسبت به سال گذشته به میزان 150 میلیون لیتر افزایش ذخیره بنزین وجود دارد.
 
معاون اول رئیس جمهور هم در تکذیبه ای که شب گذشته منتشر شد، نوشت: در هیچ یک از سطوح و مراجع تصمیم گیری دولت از جمله وزارت نفت، کمیسیون های تخصصی دولت و کارگروه ها، موضوع افزایش قیمت بنزین مطرح نیست.
 
در همین راستا و برای رفع نگرانی مردم، دولت به صرف انتشار تکذیبه و مصاحبه با رسانه ها اکتفا نکرد و رئیس جمهور دولتمردان خود را به میان مردم فرستاد تا با گفت و گوی بی واسطه و رو در رو با مردم به آنها اطمینان دهند که قرار نیست افزایش قیمتی در حوزه بنزین و فراورده های نفتی صورت گیرد.
 
مخبر در این گفت و گوی بی واسطه که صبح پنجشنبه 26 مرداد صورت گرفت، وضعیت جایگاه های پمپ بنزین را از مردم جویا شد.

لینک کوتاه
دولت مردم گرانی بنزین

اخبار مرتبط

نظرات شما