فروشنده‌های بازار مسکن در مقطع زمانی فعلی به سه دسته تقسیم می‌شوند.  

به گزارش نسیم اقتصاد، دنیای اقتصاد نوشت: یا فروشنده واقعی هستند که به دلیل پول لازم بودن واقعا قصد فروش و انجام معامله دارند؛ یا مالکانی هستند که با تعیین قیمت‌های پرت و خارج از عرف و نامتناسب با ارزش واقعی، واحد خود را فایل کرده‌اند و انتظار فروش با نرخ بالا دارند؛ یا فروشنده‌نماهایی که عملا قصد فروش ندارند اما برای جوسازی واحدهایی را با قیمت‌های نجومی و فضایی، به بازار معرفی کرده‌اند.
 
تعداد این فروشنده‌نماها این روزها در بازار مسکن افزایش یافته است و دلیل مشاهده تعداد محسوسی فایل در سایت‌های بازاریابی ملکی با قیمت‌های نجومی، فضایی و غیرواقعی، همین موضوع است. واسطه‌ها و فعالان بازار مسکن شهر تهران به متقاضیان خرید مسکن توصیه می‌کنند تحت‌تاثیر این جوسازی‌ها قرار نگرفته و نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشند.

لینک کوتاه
بازار مسکن فروشنده واقعی سایت‌های بازاریابی

اخبار مرتبط

نظرات شما