اکبر نیکزاد با اعلام اینکه بیش از 327 هزار واحدمسکونی در روستاها،شهرها و بافت‌های فرسوده پایتخت توسط بنیاد در دست اجرا است از افتتاح 10 هزار واحد مسکونی با همکاری بنیاد مستضفعان خبر داد.  

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای 327 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در شهرها، روستاها و بافت‌های فرسوده خبر داد.
 
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه در مجموع 327 هزار و 703 واحد در شهرها، روستاها و همچنین بافت فرسوده برخی از شهرها در حال اجراست در بیان جزئیات آنها اعلام کرد: در حال حاضر 215 هزار و 580 واحد در روستاها، 100 هزار و 893 واحد در شهرهای مختلف، 11 هزار و 230 واحد در بافت فرسوده شهر تهران توسط بنیاد مسکن در دست اجرا قرار دارد.
 
10 هزار واحد مسکونی در همکاری دو نهاد انقلابی افتتاح می‌شود
 
نیکزاد ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای مسئولیت اجتماعی و وظایف خود اجرای 20 هزار واحد مسکونی را در همکاری با بنیاد مستضعفان تفاهم کرده است که 10 هزار واحد از میزان تفاهم شده که از یکسال گذشته آغاز شده به اتمام رسیده و در روزهای آتی افتتاح خواهد شد.
 
‌تکمیل و تحویل ایستگاه پروانه در متروی پایتخت
 
وی در عین حال بخشی دیگر از فعالیت‌های بنیاد مسکن را همکاری با شهرداری تهران برای تکمیل برخی از خطوط متروی پایتخت عنوان کرد و گفت: بنیاد مسکن تا پایان امسال ایستگاه پروانه در متروی تهران را تکمیل کرده و تحویل می‌دهد که سرمایه گذاری اجرای این پروژه معادل 4 هزار و 500 میلیارد تومان است.

لینک کوتاه
طرح نهضت ملی مسکن کشور بنیاد مسکن

اخبار مرتبط

نظرات شما