بیمه پارسیان در راستای ارایه خدمات آنلاین جهت رفاه حال مشتریان خود خدمات ثبت درخواست آنلاین بازدید اولیه خودرو برای صدور بیمه نامه بدنه را در اپلیکیشن چتر همراه پارسیان راه اندازی کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، با رونمایی از اپلیکیشن چتر همراه پارسیان و ارایه انواع خدمات بیمه ای به بیمه گزاران، این شرکت با تکیه بر خدمات هوشمند و با هدف سهولت در ارایه خدمات بیمه ای،  امکان ثبت درخواست بازدید اولیه خودرو برای صدور بیمه نامه بدنه را به خدمات این اپلیکیشن  اضافه کرد.

 
براساس این گزارش، بیمه گزار با ورود به بخش بازدید اولیه خودرو در اپلیکیشن چتر همراه و ایجاد درخواست بازدید، پس از ورود اطلاعات شخصی، اطلاعات مربوط به خودروی خود را وارد نموده و سپس اقدام به ثبت تصاویر از خودرو براساس موراد درخواستی اپلیکیشن می نماید. پس از تایید بازدید و ارسال آن، در نهایت مستندات و توضیحات برای بیمه پارسیان ارسال شده و نظر کارشناس نیز از صفحه ی لیست بازدید قابل مشاهده می باشد. (مشاهده فیلم آموزشی ثبت اطلاعات بازدید اولیه خودرو در اپلیکیشن چتر همراه پارسیان)
 
علاقه مندان جهت استفاده از این اپلیکیشن و خدمات می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت بیمه پارسیان به آدرس  www.parsianinsurance.ir، نسبت به دریافت اپلیکیشن چتر همراه پارسیان اقدام و از خدمات متمایز بیمه ای بهره مند گردند.

لینک کوتاه
اپلیکیشن چتر همراه پارسیان درخواست آنلاین بازدید اولیه خودرو

اخبار مرتبط

نظرات شما