مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از پهلوگیری یک کشتی اقیانوس پیمای 43 هزار تنی حامل نهاده‌های دامی در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد، حمید بدوی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص واردات نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ره) به کشور اظهار کرد: یک کشتی اقیانوس پیما حامل 43 هزار تن نهاده دامی در بندر امام خمینی (ره) پهلوگیری کرده و روند تخلیه این کشتی در حال انجام است.
 
وی با بیان اینکه در روزهای گذشته نیز یک فروند کشتی 42 هزار تنی پهلودهی و تخلیه شد، افزود: در هفته‌های قبل نیز یک کشتی 63 هزار تنی و یک کشتی 45 هزار تنی حامل نهاده‌های دامی در این بندر پهلودهی و تخلیه شدند.
 
مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان ادامه داد: روند واردات نهاده‌های دامی از طریق ورود کشتی‌های اقیانوس پیما به بندرامام (ره) به صورت پیوسته در حال انجام است و هیچ مشکلی در خصوص تخلیه و بارگیری کالای آن‌ها وجود ندارد.
 
بدوی در خصوص واردات نهاده‌های دامی از بندر امام (ره) گفت: چندین فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی(ره) در انتظار ورود به اسکله برای تخلیه هستند که با رفع مشکلات اسنادی و ارزی آنان، به تدریج در اسکله این مجتمع بندری پهلو می‌گیرند.

لینک کوتاه
واردات نهاده‌های دامی بندرامام

اخبار مرتبط

نظرات شما