نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به مقدسات اسلامی گفت: اهانت اخیر فرانسه به مرجعیت ثابت کننده نقش آن در اغتشاشات اخیر است که موجبات رسوایی مدعیان تمدن را نشان می دهد.

 ربه گزارش نسیم اقتصاد به نوشته رکنا به نقل از خانه ملت ، محمدمهدی فروردین در نطق میان دستور خود در جلسه علنی  افزود :  فرانسه مدعی تمدن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با حمایت چند دهه خود از تروریست های خونخوار و اهانت به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان و مشارکت در کشتار دسته جمعی مسلمانان ثابت کرده که به هیچ قاعده انسانی و منطقی پایبند نیست.
وی در ادامه اظهار کرد: اهانت اخیر فرانسه به مرجعیت که در امتداد توهین به رسول اکرم (ص)‌ صورت گرفته ثابت کننده نقش آن در اغتشاشات اخیر است که موجب رسوایی بیش از حد مدعیان تمدن را فراهم می کند
فروردین خطاب به رئیس جمهور گفت: آیا خبر دارید که چرا دولت در مورد گرانی ها چاره اندیشی نمی کند؟ وضعیت گرانی ها بیداد می کند و قیمت ها افزایشی و غیرقابل تحمل است.
وی افزود : کار وزیر و تیم اقتصادی چیست و در کنترل بازار چه نقشی را ایفا می کنند؟ قیمت اجناس سرسام آور افزایش یافته و قدرت خرید حداقلی مردم از بین رفته است، فکری به حال مردم کنید.
فروردین در عین حال خاطرنشان کرد: متاسفانه در این رابطه شاهد صحبت‌ های تکراری و مصاحبه‌ های غیر کارشناسی هستیم و تعادل بازار از بین رفته است و امنیت را به هم زده و موجب بی اعتمادی بازار شده است. در این رابطه تقاضا داریم رئیس جمهور در مورد برخی وزرا تجدیدنظر کند.
نماینده مردم فیروزآباد خطاب به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: اکنون که در حال نطق هستم پیکر پاک جوانی در روستای اسلام آباد در حال خاکسپاری است. محور شیراز- عسلویه به تعبیری به قتلگاه تبدیل شده و جز خسارت های جانی و مالی هیچ سودی برای مردم منطقه ندارد؛  یک روز با وسیله نقلیه این مسیر را طی کنید تا از دردها و مصیبت های ما خبردار شوید. آیا می دانید چه جوانان نخبه ای در این مسیر پرپر شدند و چه کارگران خسته ای که برای یک لقمه نان حلال و نبود تقاطع غیرهمسطح و روگذر و زیرگذر به کام مرگ رفتند؟ چه کسی باید در مدیریت این مسیر پرترافیک همکاری کند؟
فروردین افزود:‌ سهم ما از اشتغال منطقه ویژه و عسلویه صفر است و از آلودگی و تلفات جاده ای 100 است و هیچ فریادرسی نیست و بیش از 50 مکاتبه با وزرای وقت دولت قبلی و فعلی داشتم، اما هیچ پاسخی دریافت نکردیم؛ آقای بذرباش به جان خون پاک پدر شهیدت فکری به حال مردم و این مسیر پرخطر کنید تا کمتر شاهد پرپر شدن عزیزانمان باشیم.
وی همچنین یادآور شد: مردم از پالایشگاه هیچ سهمی ندارند و می طلبد وزیر نفت سهم مردم منطقه را پرداخت کند.
نماینده مردم فیروزآباد خطاب به نمایندگان گفت: ما به مردم وعده هایی دادیم که اکنون منتظر تحقق آنها هستند؛ شفافیت کجاست؟ ساماندهی کارکنان کجاست؟ این موارد هنوز عملیاتی نشده اند.
وی در پایان از وزیر جهاد کشاورزی تشکر کرد که پس از سال ها به انتظار مردم قیر و کارزین با تفویض اختیار به سازمان جهاد کشاورزی در بحث ساماندهی کانال های پایاب سد سلمان پاسخ داد و تاکید کرد: می طلبد در این امر مهم تسریع شود.
 

لینک کوتاه
گرانی سد سلمان مجلس شورای اسلامس

اخبار مرتبط

نظرات شما