یک کارشناس اقتصادی با تاکید بر اینکه پرداخت یارانه به صورت نقدی در شرایط کنونی بهترین و درست‌ترین کار است، گفت: درخواست مردم پرداخت یارانه به صورت نقدی است.

به گزارش نسیم اقتصاد ، «غلامرضا قربانی مقدم» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در مورد اجرای کالابرگ الکترونیکی، اظهار کرد: اینکه از پرداخت یارانه نقدی به سمت کالابرگ الکترونیکی برویم مورد خوشایند مردم نیست و مردم علاقه‌ای به تغییر در این مورد ندارند.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی بهتر است تا پول را به خود مردم بدهیم تا بر اساس نیاز و برنامه‌ریزی‌های خود برای آن تصمیم گیری کرده و هزینه کنند.

این کارشناس اقتصادی با اشاره به مشکلات کالابرگ الکترونیکی گفت: اگر اجرایی کردن کالابرگ الکترونیکی با مشکل مواجه شویم، آن زمان چه کسی پاسخگو خواهد بود، اینکه کالابرگ الکترونیکی در دیگر کشورها پیاده می‌شود را با توجه به زیرساخت‌های موجود بخواهیم در کشورمان پیاده سازی کنیم کار درستی نیست.

قربانی مقدم بیان کرد: بر همین اساس و با توجه به شرایط کنونی پرداخت یارانه به صورت نقدی بهتر است، چراکه مردم خود برای پولشان تصمیم می‌گیرند و از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که در کالابرگ الکترونیکی پول‌ها به مسیرهای دیگری برود.

 

لینک کوتاه
مردم یارانه کالابرگ الکترونیکی

اخبار مرتبط

نظرات شما