مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در شش ماه نخست 1401 روزانه به طور متوسط 102/7 میلیون لیتر بنزین مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال با 24 درصد افزایش همراه بوده است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از خبرآنلاین، مرتضی عابدینی، علت اصلی رشد مصرف فراورده بنزین و نفت گاز در شش ماه امسال را افزایش سفرها با توجه به فروکش کردن شیوع بیماری کرونا اعلام کرد و گفت: در سه ماه تابستان هم مصرف بنزین 21 درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.
 
وی افزود: در سه ماه تابستان امسال روزانه به طور متوسط 105 میلیون لیتر بنزین و 106 میلیون لیتر نفت گاز مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب با 21 درصد و 6/6 درصد با افزایش همراه بوده است.
 
مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بیشترین افزایش مصرف بنزین و نفت گاز را به روزهای پایانی شهریور 1401 ارتباط داد و گفت: در روزهای پایانی شهریور 1401 روزانه به طور متوسط 120 میلیون لیتر بنزین مصرف شده است.
 
عابدینی با اشاره به اینکه امسال مصرف سی ان جی هم رشد 5/23 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است، ادامه داد: مصرف روزانه سی ان جی به طور متوسط روزانه 148 هزار متر مکعب بوده است.

لینک کوتاه
بنزین مردم مصرف بنزین

اخبار مرتبط

بنزین گران نمی‌شود

بنزین گران نمی‌شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه گفت: مجلس شورای اسلامی در لایحه برنامه هفتم توسعه... 23 آبان 1402

بنزین کوپنی می‌شود!

بنزین کوپنی می‌شود!

«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد... 5 آبان 1402

نظرات شما