معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ترانشیپ یک میلیون و 56 هزار و 396 تن کالا از پایانه های مرزی استان در چهارماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد، فواد غزیعلی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در چهار ماه نخست امسال یک میلیون و 56 هزار و 396 تن کالا از پایانه های مرزی استان ترانشیپ شده است.
 
وی افزود: سهم ترانشیپ کالا از پایانه مرزی شلمچه 556 هزار و 976 تن کالا توسط 24 هزار و 59 دستگاه کامیون بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 88 درصدی داشته است.
 
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در پایانه مرزی چذابه نیز 499 هزار و 420 تن کالا توسط 11 هزار و 434 دستگاه کامیون جابه جا شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد رشد داشته است.
 
غزیعلی عنوان کرد: مواد غذایی، تره بار، مصالح ساختمانی، وسایل مکانیکی و خانگی، لبنیات و آبزیان پرورشی، چوب و آهن آلات از مهمترین اقلام ترانشیپ به عراق از پایانه تجاری چذابه بوده است.
 
وی ادامه داد: محصولات فولادی، مصالح ساختمانی، سیمان و کلینکر (مواد اولیه سیمان) و قطعات نیروگاهی از محصولات ترانشیپ شده از مرز شلمچه به عراق است.

لینک کوتاه
ترانشیپ کالا پایانه‌های مرزی خوزستان

اخبار مرتبط

نظرات شما