مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: روزانه 250 میلیون لیتر فرآورده نفتی اصلی در کشور توزیع می‌شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایرنا، علی‌اکبر نژادعلی، امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با شرکت‌های دانش بنیان با اشاره به اینکه از وظایف ذاتی شرکت پخش تامین فرآورده‌ها، ذخیره‌سازی و توزیع آن است، افزود: این اقدام در 37 منطقه عملیاتی در جریان است.
 
وی ادامه داد: 250 میلیون لیتر فرآورده اصلی روزانه در کشور توزیع می‌شود.
 
نژادعلی با اشاره به اینکه در جهت تحقق شعار سال این شرکت به دنبال شناسایی شرکت‌های دانش بنیان اقدام کرد، گفت: با توجه به شرایط موجود و نیاز فرآیندها برای بهبود شرایط این شرکت‌ها شناسایی شد.
 
وی افزود: در حوزه هوشمندسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی در سال‌های گذشته با ناکامی مواجه شدیم، اما با مطالعه ویژه‌ای که اخیراً انجام شد شناسایی شرکت دانش بنیان در این زمینه انجام شد.
 
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: این اقدام در 2 جایگاه به صورت پایلوت اجرا خواهد شد و در صورت موفقیت در تمامی جایگاه‌ها انجام می‌شود.
 
وی ادامه داد: ارتقا کیفی در سامانه هوشمند سوخت نیز موردتوجه است که تست آزمایشگاهی انجام شده است.
 
نژادعلی با اشاره به اینکه بیشترین مشتریان در جایگاه‌های سوخت هستند، بیان کرد: بحث افزایش کیفیت در جایگاه‌ها توسط شرکت دانش بنیان دیگری در جریان است تا به این میزان تجهیزات نیاز نداشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: در دیگر اقدامات استفاده از نورافکن‌های فوق کم‌مصرف در انبارهای نفت و سایر اماکن و افزایش ایمنی و پیمایش نیز با شرکت‌های دانش بنیان انجام شده است.
 
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌های دانش بنیان و حمایت‌های انجام شده، علاوه بر آنکه مشوق‌های لازم برای حضور شرکت‌های دانش بنیان، در راستای شعار سال و صحبت‌های رهبر معظم انقلاب گام بر داریم.

لینک کوتاه
توزیع روزانه فرآورده نفتی کشور

اخبار مرتبط

نظرات شما