شاخص کل بورس امروز هم مانند روز گذشته در ساعات میانی معاملات گامی بلند برای صعود برداشته و تا یک میلیون و 550 هزار واحد نیز افزایش یافته بود اما در ساعات پایانی از سرعت این صعود کاسته شد و این شاخص روی عدد یک میلیون و 547 هزار واحد ایستاد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز با هزار و 286 واحد افزایش به رقم یک میلیون و 547 هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم  هزار و 223 واحد افزایش یافت و رقم 426 هزار و 584 واحد را ثبت کرد. در این بازار 418 معامله به ارزش 38 هزار و 17 میلیارد ریال انجام شد. کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، ایران خودرو، سایپا و مبین انرژی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل  پتروشیمی پردیس، ملی صنایع مس ایران، و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.
 
در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرا بورس هم توانست 27 واحد افزایش یابد و در رقم 20 هزار و 986 واحد ایستاد. معامله گران این بازار 266 هزار معامله به ارزش هزار و 279 میلیارد ریال انجام دادند. پلیمر آریاساسول، تولید نیروی برق دماوند؛ سرمایه گذاری صبا تامین و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سنگ آهنگ گوهر زمین، پتروشیمی زاگرس، و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرا بورس گذاشتند.
 
 
 

لینک کوتاه
ترمز صعود بورس

اخبار مرتبط

نظرات شما