معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر توسط اتحادیه و دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد نانوایی‌ها از برخورد با نانوایان متخلف و تشویق نانوایان قانونمند خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد، حشمت اله عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند نظارت بر بازار کالاهای اساسی گفت: با تشکیل اکیپ‌های گشت و نظارت، میزان بازرسی بر بازار تشدید شده است و با هرگونه تخلف احتمالی برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.
 
وی افزود: از فرمانداران سطح استان خواسته شده برای تنظیم بازار و نظارت بر قیمت‌ها به ویژه کالاهای اساسی به صورت مستمر پایش انجام دهند و فعالیت شبانه روزی داشته باشند. در حقیقت معاونین برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ها باید با مطالبه گری جدی و در چارچوب قانون از دستگاه های اجرایی در راستای تحقق اهداف اقتصادی استان مطالبه داشته باشند و با شگل گیری زنجیره ای از هماهنگی نسبت به کنترل و تنظیم بازار اقدام کنند.
 
عسگری ادامه داد: برای موضوع آرد و نان نیز مقرر شد فرمانداران استان با تشدید فعالیت کارگروه‌های آرد و نان و استفاده از بازرسان آموزش دیده نسبت به فعالیت نانوایی‌ها با حساسیت بیشتری اقدام کنند و با تخلفات صورت گرفته برخورد و نسبت به تشویق نانوایان قانونمند اقدام کنند.
 
وی بر لزوم نظارت بیشتر توسط اتحادیه و دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد نانوایی‌ها تاکید کرد و افزود: با هرگونه گرانفروشی و اخلال در ساعات کاری و کیفیت نان برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد و دستگاه‌های نظارتی از تمام ظرفیت‌های قانونی خود در این راستا استفاده می‌کنند.
 
معاون استاندار تهران تاکید کرد: از سوی دیگر اتحادیه نانوایان ضمن همراهی بیشتر با سایر دستگاه‌های نظارتی باید زمینه نظارت مردم را نیز با موظف کردن نانوایی‌ها به نصب ساعات کار و همچنین درج تلفن رسیدگی به تخلفات فراهم کند.

لینک کوتاه
نظارت بیشتر اتحادیه عملکرد نانوایی‌ها تخلفات تشویق قانونمندان

اخبار مرتبط

نظرات شما