رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه با بیان اینکه میزان خرید نان توسط مردم به دلیل برخی شایعات سه تا چهار برابر شده، از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و اطمینان داشته باشند هیچ کمبود آرد و نانی در کرمانشاه نداریم.

به گزارش نسیم اقتصاد، اعتضاد علیزاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در کرمانشاه کمبود آرد و نان وجود ندارد، گفت: بر خلاف شایعات و جو روانی که ایجاد شده، هیچ مشکلی برای تهیه نان مردم نیست.
 
وی از مردم خواست بدون توجه به شایعات فقط به میزان مورد نیاز خود نان بخرند و افزود: متاسفانه جو روانی ناشی از شایعات باعث شده خرید نان مردم سه تا چهار برابر بیشتر شود که نتیجه‌ای جز افزایش دور ریز و ضایعات نان ندارد.
 
رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه تاکید کرد: این شرایط باعث شده گاهی شاهد ازدحام مقابل نانوایی‌ها باشیم.
 
علیزاده با اشاره به فعالیت منظم 1050 نانوایی در کرمانشاه، یادآور شد: در این ایام نظارت‌ها را بر واحدهای نانوایی بیشتر کردیم.
 
وی تعطیلی خودسرانه را خط قرمز برای فعالیت نانوایی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با هر خبازی که در ساعات کار اعلام شده از سوی اتحادیه تعطیل باشد، برخورد خواهد شد.
 
وی لغو پروانه و قطع همیشگی سهمیه آرد را از جمله جرایم در نظر گرفته شده برای تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها اعلام کرد.
 
رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه اضافه کرد: آردفروشی هم خط قرمز دیگر ما است و هر نانوایی که در این زمینه تخلف داشته باشد مشمول لغو پروانه و قطع همیشگی سهمیه آرد خواهد شد.
 
علیزاده تاکید کرد: خبازی‌ها ملزم هستند تمام سهمیه آردی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد را پخت کنند.
 
وی همچنین هرگونه افزایش قیمت نان را غیرقانونی دانست و عنوان کرد: بر اساس تاکید جدی دولت، نان گران نخواهد شد و مردم نباید نگران این موضوع باشند.
 
رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه تنها نکته‌ای که باید در نظر گرفته شود را افزایش سهمیه نانوایی‌های نوع دو با نظر کارگروه آرد و نان استان دانست و گفت: بهتر است ساعت کار این واحدها بر اساس سهمیه آردی که دارند، منطقی شود.

لینک کوتاه
شایعات خرید نان مردم آردفروشی خط قرمز خبازی‌ها

اخبار مرتبط

نظرات شما