امام‌ جمعه بخش رودبارقصران شمیرانات گفت: آمریکا پرچم دار اصلی تمام جنگ های یمن، عراق، افغانستان و اوکراین است.

به گزارش نسیم اقتصاد، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی امام‌ جمعه بخش رودبارقصران شهرستان شمیرانات در خطبه های 13 اسفندماه با بیان اینکه  مبدا هر کمال و سعادتی علم و دانش  است، گفت: علمی منشا همه خوبی ها،خیرها و کمال و سعادت است که منجر به خداشناسی شود.

 
امام‌ جمعه بخش رودبارقصران شمیرانات با بیان اینکه در روایت داریم علم همانند نوری است که از جانب خدا در قلب هر کسی که شایستگی دارد قرار داده میشود، گفت: منشا این نور تقوا است.
 
وی افزود: اگر علم وجود داشته باشد و تقوا نباشد سودمند نیست حتی اگر علم دین یا علم توحید باشد. 
 
وی گفت: علمی که باعث سعادت می شود علمی است که  برگرفته از تقوا باشد نه علمی که برخی از پرفسورها به کمک آن سلاح کشتار جمعی می سازند.
 
لازمه نصرت خدا، ماندن در خاکریز ولایت است
 
حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی شمیرانات گفت: یکی از شئون تقوا  که انسان را در محور حق ثابت قدم نگه می دارد حضور در جبهه حق است.
 
وی گفت: انسان تنها در خاکریز ولایت است که تحت نصرت خدا قرار می گیرد و  می تواند در مقابل ظلم و گناه بایستد و قدرت های شیاطین شرق و غرب را نابود کند.
 
 زیست رژیم آمریکا با بحران است
 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید مبعث، گفت: زیست رژیم آمریکا با بحران است یعنی از ابتدا با بحران سازی متولد شده و تاکنون ادامه دارد.
 
حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه آمریکایی ها تاکنون میلیون ها انسان را کشته اند، گفت: .100 میلیون آن سرخ پوست هایی بودند که در آمریکا زندگی می کردند و صد میلیون هم کسانی که در جنگ جهانی اول و دوم کشته شدند.
 
وی ادمه داد: همچنین میلیونها انسان در یمن وسوریه و عراق بدست امریکایی ها کشته شدند.
 
 هیچوقت موافق جنگ نیستیم
 
وی گفت: آمریکا با شعار های دفاع از حقوق بشر علیه بشر جنایت می کند.درست است که روسیه به اوکراین حمله کرده اما این توطئه،چیزی است که از سال ها قبل توسط آمریکا ایجاد شد.
 
وی گفت: ما هیچوقت موافق جنگ نیستیم چراکه دین ما دین صلح است.ما با کشته شدن غیر نظامی ها با تخریب زیرساخت های هر کشوری مخالفیم.
 
وی عنوان کرد:  دولت اوکراین خواست مردم این کشور نیست و گماشته ی آمریکاست.
 
وی افزود: پرچم دار اصلی تمام جنگ های منطقه از جمله در  یمن ، عراق ، افغانستان و اوکراین آمریکاست.اما آنچه جالب است این است که بعضی در داخل کشور ما که صاحب رسانه اند به دنبال محکوم کردن روسیه بخاطر شروع جنگ هستند.
 
 وی افزود:  اروپایی ها تا یک ساعت قبل شروع جنگ می گفتند ما حامی اوکراین هستیم .اما الان کجا هستند، چرا بدقولی کردند.غیر از چند تحریم  علیه روسیه ، مگر دیگر کاری انجام داده اند.
 
 بدعهدی آمریکا در مذاکرات
 
حجت الاسلام حسنی بیان کرد: یکی از بحران هایی که آمریکا ایجاد کرده غیر از جنگ اوکراین،مذاکرات وین هست.درست است که آمریکایی ها از برخی از خواسته های غیر مشروع خود عقب نشینی کردند اما همچنان عامل کشانده شدن مذاکرات به این مسیر آمریکاست.
وی با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام، افزود: موضع ایران در مذاکرات مشخص است و خواستار رفع همه تحریم هاست اما ان ها میخواهند با یک معاهده ناقص دیگر مارا به سختی های گوناگونی بیندازد.
 
شعبان، ماه دعا،تمرین تقوا و خودسازی است
 
امام‌ جمعه بخش رودبارقصران شمیرانات با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: فرصت های بی نظیری برای آشتی با آسمان و جهش به سوی سعادت و عشق بازی با خدا وجود دارد که ماه شعبان در این باره ظرفیت زیادی دارد .
 
وی افزود: شعبان ماه دعا و تمرین تقوا و خودسازی است.اعمالی وارد شده که ان شالله بتوانیم موفق به انجامش شویم.مثل صدقه دادن و روزه و مناجات با خدا مخصوصا مناجات شعبانیه که بسیار مورد سفارش علما و اولیاست.
 
 امام حسین (ع)؛ پرچم دار جهادتببین
 
وی در مورد جهاد تبیین گفت:  پرچم دار جهادتبیین امام حسین (ع) است. یک سال قبل از مرگ معاویه امام حسین ع در مراسم حج که تعداد زیادی از اصحاب بودند یک خطبه تبیینی ایراد فرمودند .در همان خطبه امام حسین به بزرگان به نخبگان گوشزد میکنند که مشعل فروزان رسالت که پیامبر(ص) برایش زحمت کشید بدست این ها دارد خاموش میشود.اگر میخواهید به داد اسلام برسید سکوت نکنید. قیام کنید.و وظیفه خودتان انجام دهید.قبل مرگ معاویه امام حسین (ع) جهاد تبیین میکردند لذا باید اسمش را جهاد تبیین اعظم بگذاریم .

لینک کوتاه
آمریکا پرچم دار تمام جنگ ها اروپا

اخبار مرتبط

اروپا استرس گازی گرفت

اروپا استرس گازی گرفت

مخازن گاز اروپا تقریبا پر است، اما ممکن است برای نیازهای زمستانی کافی نباشد و به واردات... 22 آبان 1402

نظرات شما