نایب رئیس اتحادیه طلا، روند قیمتی بازار را در روزهای آینده پیش‌بینی کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره تحولات بازار سکه و طلا گفت: نرخ انس جهانی طلا طبق سنوات گذشته که در روزهای آغازین سال نو میلادی تغییر می‌کند، روز پنجشنبه دو روز مانده به سال جدید میلادی به 1800 دلار رسید و نسبت به روزهای آغازین هفته 10 دلار کاهش یافت. 
محمد کشتی‌آرای اظهارداشت: در طول یک هفته اخیر نرخ ارز نوسان چندانی نداشت و در نتیجه هفته آرام و با ثباتی را در بازار طلا، سکه و ارز شاهد بودیم. 
وی بیان کرد: در هفته گذشته قیمت انواع سکه رشد داشت و آن به دلیل افزایش حباب سکه بود بدین ترتیب که حباب سکه در ابتدای هفته گذشته در محدوده 280 هزارتومان تا 300 هزار تومان بود و روز پنجشنبه به 380 هزار تومان رسید. 
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: حباب سکه در هفته گذشته به طور متوسط 100 هزار تومان افزایش داشت و این افزایش موجب رشد قیمت انواع سکه بود. 
وی پیش‌بینی کرد: این روزها موضوع مذاکرات برجام مطرح است و در این روزها یکی از دلایل ثبات بازار بالا رفتن ارزش ریال است و این خود متاثر از مذاکرات است و به نظر می‌رسد این رویه در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد و تثبیت بازار ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه
پیش‌بینی جدید نایب رییس اتحادیه طلا قیمت

اخبار مرتبط

قیمت نفت صعودی شد

قیمت نفت صعودی شد

قیمت نفت در ابتدای معاملات روز دوشنبه بازار آسیا، تحت تاثیر نگرانیها نسبت به محدودتر... 6 فروردین 1403

نظرات شما