پتروشیمی شهید تندگویان در شش ماهه نخست سال با مجموع فروش 7239 میلیارد تومانی بیش‌ترین فروش را در رینگ پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی داشته است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل پتروشیمی شهید تندگویان، ارزش معاملاتی این شرکت در شهریور ماه امسال در رینگ پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بورس کالا 1977 میلیارد تومان بوده است که نسبت به ماه قبل 112 درصد رشد داشته است.
این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات مهم واستراتژیک اسید ترفتالیک خالص (PTA) و پلی اتیلن ترفتالات (PET) در کشور نقش بسیار مهمی را در حمایت از تولید ملی در صنایع مختلف به ویژه در صنعت نساجی برعهده دارد به همین منظور همواره کوشیده است تا با بهبود کمی و کیفی تولیدات خود ضمن تامین کامل نیاز بازار کشور، شرکت‌های ایرانی را در مسیر حرکت به سوی تولید ملی، اشتغالزایی و خودکفایی کشورمان به نحو احسن حمایت کند.
پتروشیمی شهید تندگویان که از اسفندماه 1398 با نماد شگویا وارد بازار دوم فرا بورس شده، رشد بسیار مطلوب ارزش معاملاتی را از ابتدای سال 1399 تاکنون در رینگ پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بورس کالا محقق کرده، به طورمثال مجموع حجم فروش این شرکت در 6 ماهه اول امسال 268273 تن به ارزش 7239 میلیارد تومان بوده که نوید روزهای خوبی را به سهامداران این شرکت می‌دهد.
مدیریت و کارکنان این مجموعه در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی» و همچنین دستیابی به اهداف خود اقدامات بسیارمهمی را انجام دادند که از جمله آن‌ها می‌توان تنوع سبد محصولات شرکت، کسب رکورد جدید تولید، بومی‌سازی قطعات و تجهیزات، به روزرسانی سیستم کنترل و سیستم حفاظت کاتدی را نام برد.

لینک کوتاه
شگویا شاگرد اول بورس کالا رینگ پتروشیمی فرآورده‌های نفتی

اخبار مرتبط

بورس منفی شد

بورس منفی شد

بازار سرمایه در روز جاری 3737 واحد کاهش یافت و شاخص کل به رقم دو میلیون و 281 هزار واحد رسید. 10 اردیبهشت 1403

بورس ریخت

بورس ریخت

تالار شیشه‌ای در آخرین روز کاری هفته با افت مواجه شد؛ به طوری که شاخص کل با کاهش بیش از 13... 23 اسفند 1402

نظرات شما