قائم مقام وزیر راه گفت:کمتر از 400 هزار واحد مسکن مهر هنوز در کشور تحویل نشده که از این تعداد 200 هزار واحد آماده شده که با اتمام خدمات زیربنایی شامل انشعابات آب و برق آماده واگذاری است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی در سفر وزیر راه وشهرسازی به استان خراسان رضوی ضمن بازدید از واحدهای مسکن مهر تربت حیدریه، در جلسه‌ای با مسئولان اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت حیدریه به منظور بررسی مشکلات مسکن مهر این شهرستان بیان داشت: هم اکنون از 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر کشور یک میلیون و 825 هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر بر تکمیل تأسیسات زیربنایی این واحدها تاکید کرد و گفت: دو هزار و 500 مدرسه برای مجموعه‌های مسکن مهر کشور مورد نیاز است که هم اکنون ساخت 500 باب از این تعداد شروع شده است که تا پایان سال 390 باب به اتمام خواهد رسید.

مهرآبادی همچنین اظهار داشت: از حدود 200 هزار واحد مسکن مهری که در کشور هنوز ناتمام است 57 هزار واحد فاقد متقاضی است و الباقی که بخش عمده این 200 هزار واحد است در مراجع قضائی دارای پرونده هستند که مسائل آنها در حال رسیدگی است.

رقم واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر به 57 هزار رسید

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اعلام کرد: در مجموع 117 هزار مسکن مهر در سراسر کشور فاقد متقاضی بودند که با توجه به افزایش قیمت مسکن در حال حاضر این تعداد به حدود 57 هزار واحد در کل کشور رسیده و این مسکن‌ها مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت حیدریه نیز در تشریح مشکلات مسکن مهر این شهرستان گفت: اکنون کمتر از 40 درصد معابر مجموعه مسکن مهر تربت حیدریه آسفالت شده است که انجام آسفالت معابر به عنوان یکی از اولویتهای تکمیل این طرح است.

مهدی یوسفی افزود: علاوه بر تأمین و ساخت امکانات روبنایی مسکن مهر این شهرستان نظیر مدرسه، مسجد، فضای سبز و مرکز خرید، ساخت کانال پیرامون مسکن مهر به طول هزار و 800 متر از دیگر اقدامات لازم برای رفع مشکلات این پروژه است.

لینک کوتاه
قائم مقام وزیر راه مسکن مهر متقاضی

اخبار مرتبط

نظرات شما