قیمت دلار امروز با نوسان 200 تومانی در پله هفتم کریدور پنجم بازگشایی شد. بازار نیمه تعطیل ارز نوسانات محدود این اسکناس را رقم زده است و چراغ معاملات در بازار را سرد کرده است.

به گزارش نسیم اقتصاد،‌ قیمت دلار امروز با افزایش 200 تومانی در کانال هفتم کریدور پنجم معامله شد. جو بازار روز پنجشنبه با توجه به تعطیلی دیروز نیمه تعطیل است و معامله‌گران روند عرضه و تقاضا را در تعادل می‌دانند.
 
معامله‌گران می‌گویند تزریق‌های سنگین بازارساز جان دلار را گرفته و ورود به کانال‌های قیمتی پایین‌تر در هفته‌های آینده برای دلار محتمل است.
 
کارشناسان اقتصادی معتقدند در حال حاضر بازار ارز کمی سردرگم است. آنها می‌گویند ابهام در روابط خارجی ایران با سایر کشورها در پی شهادت وزیر امروز خارجه و ابهام در سمت و سوی توافق هسته‌ای، بلاتکلیفی رفتارهای بازارهای رقیب نظیر خودرو و بورس و قیمت‌گذاری دستوری سیاست‌گذاران اقتصادی، بازارهای مالی را تا انتخابات پیش‌رو در سردرگمی قرار داده است.
 
ارزهای مهم رشد کرد
 
گفتنی است قیمت درهم امروز با رقم 15 هزار و 840 تومانی معامله شد و نسبت به روز سه‌شنبه 40 تومان افزایش داشت. تتر 150 تومان گران شد و با رقم 58 هزار و 150 تومانی معامله شد.
 
قیمت پوند انگلیس رشد 600 تومانی داشت و در کانال 73 هزار و 500 تومانی معامله شد و یورو نیزروی رقم 62 هزار و 540 تومانی ایستاده و رشد 350 تومانی دارد.
 
گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز تغییر قیمت نداشت. اسکناس دلار با رقم 44 هزار و 811 تومان و حواله دلار با رقم 41 هزار و 840 تومان عرضه شد.

لینک کوتاه
رشد قیمت دلار بازار غیررسمی بانک مرکزی

اخبار مرتبط

نظرات شما