قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از تکمیل و واگذاری تمامی طرح‌های مسکن مهر کشور تا پایان سال آینده خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، احمد اصغری مهرآبادی عصر یکشنبه در جلسه شورای تامین مسکن استان اظهارداشت: با تاکید رییس جمهوری پرونده این طرح تا نیمه نخست سال آینده بسته می شود.

وی با بیان اینکه با حمایت دولت، سازمان برنامه و بودجه و بانک‌ها مراحل ساخت این خانه‌ها تا پایان سال 98 به اتمام خواهد رسید افزود: در قالب طرح مسکن مهر دو میلیون و 400 هزا واحد مسکو نی در کشور احداث و یا در حال ساخت است.

مهرآبادی با اشاره به اینکه از این تعداد نزدیک دومیلیون واحد به اتمام رسیده و به مردم تحویل داده شده است عنوان کرد: یک میلیون و 900 هزار واحد از مساکن تحویلی به متقاضیان مربوط به دوران دولت یازدهم و دوازدهم است و در دولت گذشته تنها 633 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر خاطرنشان کرد: برای برخی واحدهای مسکن مهر در کشور متقاضی وجود ندارد و درصدد هستیم این واحدها را در اختیار برخی نهادها قرار دهیم و برای آنان متقاضی پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: وضعیت مساکن مهر در آذربایجان غربی بسیار مناسب است و طبق وعده، پرونده این پروژه در صورت همکاری شرکت های خدمات رسان به زودی بسته می شود.

لینک کوتاه
پرونده مسکن مهر شورای تامین مسکن

اخبار مرتبط

نظرات شما